Ik ben momenteel bezig met het her-installeren van een systeem. Het moederbord was namelijk defect (bolle condensatoren), alleen had dit bord een VIA chipset en het bord waarmee ik het heb vervangen heeft een Nforce chipset. Dit wil nog wel een een complicatie geven in Windows. Zo ook hier. Nu is het van groot belang dat de huidige Windows installatie in tact blijft aangezien er belangrijke gegevens opstaan en niet gebackuped kunnen worden.
Nu heb ik allereerst de optie geprobeerd om via Windows Repairconsole Windows weer aan de praat te krijgen. Dit is mislukt. Nu kan ik mij herinneren dat de Windows XP boot CD ook een repairoptie geeft als je de repairconsole ignored.
Alleen krijg ik deze nu niet te voorschijn. Is hier een optie voor die ik nog over het hoofd zie?
Bij voorbaat dank.
Nu heb ik allereerst de optie geprobeerd om via Windows Repairconsole Windows weer aan de praat te krijgen. Dit is mislukt. Nu kan ik mij herinneren dat de Windows XP boot CD ook een repairoptie geeft als je de repairconsole ignored.
Alleen krijg ik deze nu niet te voorschijn. Is hier een optie voor die ik nog over het hoofd zie?
Bij voorbaat dank.