Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Het blijft 'n gok
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Ik denk dat als de mobos er zijn het idd ook omhoog zal schieten. Vraag groot -> prijs omhoog. Veel mensen willen hebben, dan zal het bijv wel weer moeilijk leverbaar zijn -> prijs omhoog.
tjah.
tjah.
Precies, U got my point...Op vrijdag 26 januari 2001 20:15 schreef Alchemy het volgende:Ik denk dat als de mobos er zijn het idd ook omhoog zal schieten. Vraag groot -> prijs omhoog. Veel mensen willen hebben, dan zal het bijv wel weer moeilijk leverbaar zijn -> prijs omhoog.
tjah.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Niet duur DDR geheugen in verhouding met SDRAM 128 MB 
128 MB 133 MHz Kingston 199,-
128 PC2100 DDR 488,-
Niet een beetje erg groot verschil.
Er zijn nog fabrieken die nog om moeten schakelen van SDRAM naar DDR.
Op dat moment zakken de prijzen ook weer.
128 MB 133 MHz Kingston 199,-
128 PC2100 DDR 488,-
Niet een beetje erg groot verschil.
Er zijn nog fabrieken die nog om moeten schakelen van SDRAM naar DDR.
Op dat moment zakken de prijzen ook weer.
Lijkt mij een onverstandig plan. Het zal straks wel wat duurder worden misschien, maar daarna zal het toch echt wel goedkoper worden. Maar als je de eerste wil zijn, tja.... Ik zelf heb me bijvoorbeeld net weer SDRAM aangeschaft; lekker goedkoop en DDR brengt in de huidige implementatie nou niet echt veel voordelen met zich mee dacht ik zo. Ik kijk eerst de bekende kat uit de boom en wacht op een top chipset.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Dat weet ik wel zeker.Op vrijdag 26 januari 2001 21:05 schreef yo681 het volgende:
ik denk dat als de vraag stijgt dat dan ook de productie stijgt
Dus nu niet bestellen, het wordt natuurlijk goedkoper als het 'standaard' wordt.
Pagina: 1