Toon posts:

kieskeurige dode pixel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen staat een hele mooie BenQ 20.4" te pronken op mijn bureau..

Nadat hij een uurtje of 8 aan had gestaan (jah, je probeert hem gelijk even goed uit he :*)) kwam er in de linker onderhoek een klein dood pixeltje, dus ik denk *shit*... Volgende ochtend was hij ineens weg.. maar na een uur of 8 was het pixeltje er weer (en alweer de zelfde kleur, rood). Deze ochtend weer eens gekeken en floep, foetsie..

Iemand een idee hoe dit zou kunnen? Lijkt me toch wel een beetje ongewoon 8)7.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Videokaart die net iets te warm wordt:? Interferentie op je videokabel :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-07 12:59
Het komt bij electronika vaak voor dat een bepaald contact niet goed doorgesoldeerd is en afhankelijk van de temperatuur wel of geen goed contact maakt (uitzetten van materiaal door warmte). Aangezien je het probleem niet hebt bij een "koude" monitor, maar pas als deze goed warm is, zou dit bij jou wel eens het geval kunnen zijn.

Wat voor deadpixel garantie heeft jouwn monitor verder?

Verwijderd

Topicstarter
geen |:(, weer een slimme zet van me. maar het zou best wel eens kunnen dan, van die kabel (er zit nog een oude kabel tussen PC en monitor). de DVI kabel die er bij is gegeven ga ik echter wel aansluiten zodra ik hier alle los ga gooien (zit allemaal bij elkaar gebonden en weggewerkt :X), dus hopen dat het dan beter is :Y)