Toon posts:

[Philips SHM6100] Piepend geluid.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

Ik heb vorige week de Philips PC Headset SHM6100 gekocht. Deze headset werkt alleen niet naar behoren, ik vraag me af of het een hardwarematig probleem is of een conflict. Zelf heb ik weinig last van de headset, echter de mensen waarmee ik praat horen een velle (niet om aan te horen) hoge piep wanneer ze tegen mij praten. Dit gebeurt bij simpelweg iedereen. Ik kan ook geen moment aangeven van wanneer het komt, want het komt erg wisselvallig. De ene keer kan je 50 minuten praten zonder problemen en de volgende keer zit je na een paar seconde alweer met vel gepiep.

Zelf hoor ik een zacht piepje, op zo'n moment weet ik dat mijn contactpersonen er hevig last van hebben. Ze hangen begrijpelijk meteen op. Ondertussen ook al terug geweest naar de winkel, hier hebben ze mij een nieuwe meegegeven. Spijtig genoeg heeft dit niet geholpen. Het ligt waarschijnlijk ook niet aan het programma Skype, aangezien het ook de mist in gaat met programma's als Ventrilo en TeamSpeak.

Inmiddels geprobeerd:
- Geluidskaart updaten
- Geluidsinstellingen wijzigen
- Nieuwe skype geinstalleerd
- Volume control wijzigen
etc...

Geen van de bovenstaande dingen hebben geholpen. Heeft iemand enig idee, of moet ik wederom binnenkort terug naar de winkel?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 00:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 18:59
MIC/Line-in lusje?