Toon posts:

donker scherm-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn dual-screen opstelling. Ik heb een ATI 9600 en als primair beeldscherm heb ik een AOC Spectrum 7GlrA 17" en als secundair scherm een Hitachi CML174SXW lcd-scherm.

Het probleem is dat m'n primaire beeldscherm (veel!) donkerder is dan het secundaire. Eigenlijk veel donkerder dan normaal. Als ik zonder drivers werk, zijn alle kleuren normaal. Als ik de ATI-drivers installeer (of de mods ervan), dan is het primaire scherm donkerder. Iemand met hetzelfde probleem?

Het vreemde is: als ik de lcd als primair scherm zet, blijft de crt donker.

anyone?

greetz, T.

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-05 13:29
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 23:36:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn dual-screen opstelling. Ik heb een ATI 9600 en als primair beeldscherm heb ik een AOC Spectrum 7GlrA 17" en als secundair scherm een Hitachi CML174SXW lcd-scherm.

Het probleem is dat m'n primaire beeldscherm (veel!) donkerder is dan het secundaire. Eigenlijk veel donkerder dan normaal. Als ik zonder drivers werk, zijn alle kleuren normaal. Als ik de ATI-drivers installeer (of de mods ervan), dan is het primaire scherm donkerder. Iemand met hetzelfde probleem?

Het vreemde is: als ik de lcd als primair scherm zet, blijft de crt donker.

anyone?

greetz, T.
Dat kan je regelen in Ati drivers.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zet de gamma waarden van de donkere monitor eens wat hoger, dan zou je in elk geval wat meer moeten zien.