Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:13
Het lcd-schermpje van me Nokia 6822 is kapoet :(. Ik heb het mobieltje nu openliggen en het schermpje eruitgehaald. Nu wil ik dus ergens zo'n los schermpje vandaan halen. Weten jullie iemand of een shop waar ik zo'n schermpje kan kopen? Dus alleen zo'n losse scherm-unit:

Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/8282/10012881nw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/3909/10012866hm.th.jpg

Alvast bedankt!

Verwijderd

Misschien dat je hem even hier naar kan opsturen?

• maarud
Ik heb New Aspect ff gemaild, ben benieuwd of ze zoiets kunnen leveren :)

Verwijderd

hier? Moet je even kijken of die compatible is

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 22:24 ]

• maarud
Ik denk het wel, ziet er exact hetzelfde uit... Nou maar hopen dat ze hem nog kunnen leveren :)

• maarud
ze hebben veelal alleen voor de 6820 :( , ziet er wel hetzlfde uit maar sommigen zeggen dat hij niet past :S

Weten jullie nog een winkel? Ik heb TelecomTelecom al geprobeerd, FixSupport, New Aspect, Nokia Service Point, mar niemand levert ze los... Ik zag hem bij een winkel voor 36,- (voor de 6820), maar Bij FixSupport repareren ze henm voor 120,- :S Repareren, kan ik zelf wel, ik heb alleen geen scherm....

Dus bij deze: weten jullie nog enkele winkels?

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:26

reiker

dan jij!

Er is een dude op eBay die een 6822 lcd te koop heeft.... hier

M'n frans is niet zo heel best, maar ik begrijp dat hij aangeeft dat het perfect is ter vervanging van een kapot exemplaar. Wellicht kan je hem een mailtje sturen om wat meer informatie te krijgen. Z'n feedbackscore is redelijk hoog, dus ik gok/hoop dat dat wel goed zit..

Zo gezegd, zo gedaan.

Pagina: 1