Kast overspuiten / verven

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

Topicstarter
Iemand die hier ervaring mee heeft en dit voor mij zou willen doen, ik heb nl nogal 2 linkerhanden (tegen een vergoeding natuurlijk..)

ik woon in oost brabant, dus zie maar of je het te ver vindt of niet (ik ga nl niet met een bigtower in de trein :) )

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Misschien proffesioneel iets bij jou in de buurt?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Koop een spuitbus in de juiste kleur plus blanke lak. De boel even ontvetten, in dunne laagjes opbrengen, klaar.

Verwijderd

wel ff een krant ofzo eronder leggen, anders wordt het helemaal een kliederzooi.

gewoon een kleurtje erop gooien is helemaal niet moeilijk

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
1 tip misschien, spuit altijd iets verder dan het einde van de kast ( hoop dat je snapt wat ik bedoel ), krijg je een veel mooier resultaat.

Flickr | Lego collectie

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Je zou eens bij een autoschadebedrijf kunnen informeren, als ze een auto spuiten kunnen ze dat kastje zo meespuiten. Dan hoeft het niet veel te kosten lijkt me. En je krijgt dan wel een super resultaat omdat ze in een stofvrije ruimte spuiten. En soms hebben auto's best wel heftige kleuren :)

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
2x gepost :( (k*tproxy)

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-08 16:05
Kijk hier eens: http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/005801.html

en daar hoef je echt niet 2 rechterhanden voor te hebben ;) ;)

• Major Carnage
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

Topicstarter
eum ja ik wilde dus eigenlijk iets met een vet logo erop ofzo, dus niet 1 kleurtje :)

Bovendien is de verf die er standaard al op zat wat beschadigd hier en daar van het iets te lomp in de auto leggen enzo..

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Verwijderd

Mij lijkt het spuiten geen punt maar je cd-rom en diskdrive? Hoe doe je die zonder dat je ze voorgoed naar de andere wereld helpt?

• crisp
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb gewoon plakplastic gebruikt (uiteraard in Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif -motief)
Kan bijna niet fout gaan.

/me wacht nog tot de pics klaar zijn; heb geen digi-cam :(

Intentionally left blank

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 09:00
Ik woon in helmond en wil het wel evt. wel voor je doen alleen de spullen zijn voor eigen kosten de rest maakt mij geen moer uit maar als het fout zou gaan is het niet mijn FOUT

Kent er iemand trouwens een manier om op een raster van 2 cm een kleine 150 gaatjes precies op dat raster te boren
dan kunnen er evenzoveel ledjes in ( AMD logo aan de zijkant van mijn kast in het groen )

.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Harley: Dat wordt meestal met een boormachine gedaan. :P :P :P

Even serieus:
Wellicht gewoon met potlood het raster tekenen (potlood is weg te gummen) en waar je een gaatje voor de led wilt, met een centerponsje (of een spijertje) een klein deukje tikken, daarna boren. Vooral de rust en tijd nemen.
150 stuks is veel werk, maar zal wel mooi worden, denk ik.
Pagina: 1