Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Misschien proffesioneel iets bij jou in de buurt?
Verwijderd
Koop een spuitbus in de juiste kleur plus blanke lak. De boel even ontvetten, in dunne laagjes opbrengen, klaar.
Verwijderd
wel ff een krant ofzo eronder leggen, anders wordt het helemaal een kliederzooi.
gewoon een kleurtje erop gooien is helemaal niet moeilijk
gewoon een kleurtje erop gooien is helemaal niet moeilijk
1 tip misschien, spuit altijd iets verder dan het einde van de kast ( hoop dat je snapt wat ik bedoel ), krijg je een veel mooier resultaat.
Je zou eens bij een autoschadebedrijf kunnen informeren, als ze een auto spuiten kunnen ze dat kastje zo meespuiten. Dan hoeft het niet veel te kosten lijkt me. En je krijgt dan wel een super resultaat omdat ze in een stofvrije ruimte spuiten. En soms hebben auto's best wel heftige kleuren
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Kijk hier eens: http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/005801.html
en daar hoef je echt niet 2 rechterhanden voor te hebben
en daar hoef je echt niet 2 rechterhanden voor te hebben
eum ja ik wilde dus eigenlijk iets met een vet logo erop ofzo, dus niet 1 kleurtje
Bovendien is de verf die er standaard al op zat wat beschadigd hier en daar van het iets te lomp in de auto leggen enzo..
Bovendien is de verf die er standaard al op zat wat beschadigd hier en daar van het iets te lomp in de auto leggen enzo..
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Mij lijkt het spuiten geen punt maar je cd-rom en diskdrive? Hoe doe je die zonder dat je ze voorgoed naar de andere wereld helpt?
Ik heb gewoon plakplastic gebruikt (uiteraard in
-motief)
Kan bijna niet fout gaan.
/me wacht nog tot de pics klaar zijn; heb geen digi-cam
-motief)Kan bijna niet fout gaan.
/me wacht nog tot de pics klaar zijn; heb geen digi-cam
Intentionally left blank
Ik woon in helmond en wil het wel evt. wel voor je doen alleen de spullen zijn voor eigen kosten de rest maakt mij geen moer uit maar als het fout zou gaan is het niet mijn FOUT
Kent er iemand trouwens een manier om op een raster van 2 cm een kleine 150 gaatjes precies op dat raster te boren
dan kunnen er evenzoveel ledjes in ( AMD logo aan de zijkant van mijn kast in het groen )
Kent er iemand trouwens een manier om op een raster van 2 cm een kleine 150 gaatjes precies op dat raster te boren
dan kunnen er evenzoveel ledjes in ( AMD logo aan de zijkant van mijn kast in het groen )
.
Harley: Dat wordt meestal met een boormachine gedaan.

Even serieus:
Wellicht gewoon met potlood het raster tekenen (potlood is weg te gummen) en waar je een gaatje voor de led wilt, met een centerponsje (of een spijertje) een klein deukje tikken, daarna boren. Vooral de rust en tijd nemen.
150 stuks is veel werk, maar zal wel mooi worden, denk ik.
Even serieus:
Wellicht gewoon met potlood het raster tekenen (potlood is weg te gummen) en waar je een gaatje voor de led wilt, met een centerponsje (of een spijertje) een klein deukje tikken, daarna boren. Vooral de rust en tijd nemen.
150 stuks is veel werk, maar zal wel mooi worden, denk ik.
Pagina: 1