Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl][feat]link gaat naar laatste berichten instelling

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
In de template van de preferences staat het volgende.

In de topiclijst gaat een link direct naar de laatste 'berichten-per-pagina' berichten

Het lijkt mij beter om ipv 'berichten-per-pagina' daar {prefs_limit} neer te zetten, dan is de tekst duidelijker naar mijn mening. Het is de lezer dan gelijk duidelijk hoeveel berichten hij ziet als hij naar de '/last' pagina gaat.

Het is uiteraard wel zo dat als de instelling van de berichten per pagina instelling gewijzigt wordt deze waarde niet meer klopt. Daar is uiteraard wel iets voor te scripten.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is zo toch veel duidelijker waar de waarde vandaan komt? Die transparantie lijkt me wel zo gewenst eigenlijk :) Zeker omdat mensen anders weer gaan vragen waar ze dat getal kunnen aanpassen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

ik zie ook geen reden om dat aan te passen en het zelfs dynamisch maken lijkt me al helemaal overbodig.
Thanks, but WONTFIX dus :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.