[PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje! (Post hierboven) :X

Misschien lijkt het of je PC aan het 'connecten' is maar 'connect' hij helemaal niet..
Misschien eens een reboot?

Ik heb er iig nog geen last van gehad _/-\o_

AFKLOPPEN! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:57
Wanneer zet .Peter de gamemode online? Lijkt me leuk om dit op mijn LAN-server te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

pianoman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:34:
[...]

Ik denk dat je er meer aan hebt als je geld en wapens en zo bewaard blijven na een crash/reboot, meer properties is volgens mij technisch gezien een beperking.

Wat misschien wel een leuke propertie is, is ammu-nation in plaats van de tattoo parlor of zo. Maar bedenk wel dat een feature die wij hier even roepen, enorm veel werk is voor Peter. En het is allemaal wat makkelijker gezegd dan gedaan.
Je spullen blijven bewaard tussen een crash/reboot. Maar alles is weg na een reset van de server.

Het is zeker geen technische beperking aangezien ik servers heb gezien met 20+ properties. Wat eventueel een beperking kan zijn is het chatscherm aangezien het scherm maar een paar lijnen tegelijk kan laten zien. Je kan bijvoorbeeld niet 40 properties listen met /properties, er is gewoon geen ruimte voor.
mcandor schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:32:
Wanneer zet .Peter de gamemode online? Lijkt me leuk om dit op mijn LAN-server te spelen :)
Je kan hem mailen voor de gamemode, staat ook wel in dit of vorige topic. Hij wil het niet opensource of vrijgeven om te voorkomen dat er allemaal GoT'alike servers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik had trouwens ook nog een vraagje. Met tab krijg je een overzicht van de spelers te zien, maar dat zijn maar 20 regels. Soms ben je net op zoek naar het ID van een van de spelers die net buiten de lijst vallen. Is er een manier om die ook in beeld te krijgen? (afgezien van vragen in de chat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
pianoman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:31:
Ik had trouwens ook nog een vraagje. Met tab krijg je een overzicht van de spelers te zien, maar dat zijn maar 20 regels. Soms ben je net op zoek naar het ID van een van de spelers die net buiten de lijst vallen. Is er een manier om die ook in beeld te krijgen? (afgezien van vragen in de chat...)
Ja, daarvoor kun je Page Up en Page Down gebruiken terwijl je het overzicht voor je hebt.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe had ik ook tijdje terug
kijk eens goed of je pw goed hebt ingetypt want dat zegt sa-mp niet gelijk
maar dan joined ie gewoon niet ingame 8)

adios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:12:
[...]

hehehe had ik ook tijdje terug
kijk eens goed of je pw goed hebt ingetypt want dat zegt sa-mp niet gelijk
maar dan joined ie gewoon niet ingame 8)

adios
Ik neem aan dat je bedoelde mij te quoten (ik kon wel in game komen, maar uiteindelijk niet verbinden.

M'n password was echter zeker weten goed. Ik weet verder dan ook niet waar het aan ligt. Zal wel met het interne netwerk te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-10 22:43
Graag wil ik 1 ding uitleggen mbt. cheaters

Noem niemand ooit een cheater. Dit is versie 0.1 van San Andreas Multiplayer, er zijn nog zo ongelooflijk veel bugs waardoor het kan lijken of hij/zij cheat, wat achteraf niet waar lijkt te zijn. Ongeacht op welke server, welke speler met welke reden, de kans dat iemand cheat is kleiner dan dat het een bug is. Door gokkasten in 1 keer aan 50 miljoen komen is mogelijk, verkeerde wapen-synchs waardoor clients denken dat iemand een bepaald wapen heeft is mogelijk, en door lag en/of andere redenen is het mogelijk dat iemand z'n health niet veranderd.

Hou dit "cheater" gedrag lekker voor je, speel leuk, en als er echt iets is PM je een admin, of zet je een @ voor je bericht op mijn server. Al dat loze gescheld en gevloek in de chatbalk is nergens voor nodig en zonde. Als je denkt dat er iemand cheat roep je een admin, die zal uitzoeken of hij/zij echt cheat. Is dit het geval, dan zal er actie ondernomen worden, is dit niet het geval, dan dien je de gebruiker gewoon te ontwijken en sowieso te stoppen met schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:57
.Peter, het zou wel handig zijn als je bij het commando /buyweapon ook een aantal in zou kunnen voeren, zodat je bijvoorbeeld 6 uzi's tegelijk als spawnweapon kan kopen. Nu moet je 6 keer datzelfde commando herhalen...

Gewoon een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:26

Nakebod

Nope.

* Nakebod eens is met .Peter, zoals ik ook al zei @ irc net.

En * Nakebod ook eens met Mikey NL, heb ik gister ook al aan .Peter gevraagd, zal er vast wel inkomen :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het trouwens geweldig je server. Ik speel nu regelmatig daar. En er is een goede gameplay.

Ik ben het er mee eens dat je misschien een groter aantal spawnweapons kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen spawnwapens en wapens die je koopt bij de amunation. Ik rijd er nu elke keer langs, dat is toch iets minder :P

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Extera schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:07:
Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen spawnwapens en wapens die je koopt bij de amunation. Ik rijd er nu elke keer langs, dat is toch iets minder :P
Spawnweapons krijg je ook nadat je dood bent gegaan, en nadat je gedisconnect bent. Dan hoef je niet telkens opnieuw naar de ammunation wapens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brons schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:18:
[...]

Spawnweapons krijg je ook nadat je dood bent gegaan, en nadat je gedisconnect bent. Dan hoef je niet telkens opnieuw naar de ammunation wapens kopen.
Bedankt, dit wist ik dus niet, snapte al niet hoe mensen aan een gun kwamen als ze 10 km bij een ammunation vandaan spawnde. En geld? Ik had gister 100.000 op de bank gezet (die op de strip, frisia is dat geloof ik?) maar nou wilde ik het vandaag pakken.. weg geld? Is de server dan gereset? ofzo? Is er een bepaalde logische tijd dat dit gebeurt? of gewoon @ random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:23:
[...]

Bedankt, dit wist ik dus niet, snapte al niet hoe mensen aan een gun kwamen als ze 10 km bij een ammunation vandaan spawnde. En geld? Ik had gister 100.000 op de bank gezet (die op de strip, frisia is dat geloof ik?) maar nou wilde ik het vandaag pakken.. weg geld? Is de server dan gereset? ofzo? Is er een bepaalde logische tijd dat dit gebeurt? of gewoon @ random?
Volgens mij is het redelijk random, maar volgens mij minstens 1 keer per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-10 19:42

Unrealer999

Unrealeur

Brons schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:26:
[...]

Volgens mij is het redelijk random, maar volgens mij minstens 1 keer per dag.
s'nachts en als peter nieuwe script toevoegd aan de Gamemode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik neem aan dat je bedoelde mij te quoten (ik kon wel in game komen, maar uiteindelijk niet verbinden.

M'n password was echter zeker weten goed. Ik weet verder dan ook niet waar het aan ligt. Zal wel met het interne netwerk te maken hebben.
Nee, ik had het gisteren ook. Exact hetzelfde.
.Peter vertelde me dat de server waarschijnlijk wel vol zit dan, maar de serverlist dit niet in de gaten heeft. En als de server niet vol zat kan het nog gebeuren door de nog steeds talrijke bugs die in sa mp zitten (0.1 he).

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Got FiXeR schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 00:09:
Hier nog ff een leuk plaatje van de cruise van vanavond. Lekker veel mensen die meededen vond ikzelf _/-\o_

[afbeelding]
Dat was mijn eerste echte cruise....en wat een opkomst _/-\o_

Jammer dat ie halverwege crashte bij mij en anderen :X

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Wat heel vervelend is, op het schip, als iemand anders vuur maakt, en jij wordt daardoor aangestoken en iemand loopt langs je en wordt daardoor OOK aangestoken. Dan wordt jij in de gevangenis geplaatst, terwijl je eigenlijk het slachtoffer bent. Beetje frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 12:21
Eerste post hier ;)

Anyway, ik wou even zeggen dat ik me helemaal amuseer op je server Peter.
Altijd wel iets te doen, leuk volk, ...

Wel nog een voorstel: zou het mogelijk zijn om meer properties als te koop aan te bieden? Want als er bijvoorbeeld 40 man op de server zit voor een stuk of 10 properties dan moet je vaak opboksen tegen een 4-tal andere kopers. Zo ben je heel de avond bezig met properties over te kopen enzo.

Oja, @ SA:MP beter bekend als Cybit - kakature :>

[ Voor 6% gewijzigd door kakature op 20-06-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me dus weer eens dood geergerd aan van die **** gasten die de hele tijd me getunede bak lopen te slopen...... in .Peters server....
Er zat zelfs een admin bij die helemaal niks er aan deed....
kun je er niks op bedenken dat die getunede wagens niet kapot kunnen ofzo?

Ik was zelf gewoon een beetje aan het cruisen en had nog geen shot afgevuurd....
Het ging trouwens om ene [GoT]heuro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:06:
ik heb me dus weer eens dood geergerd aan van die **** gasten die de hele tijd me getunede bak lopen te slopen...... in .Peters server....

Ik was zelf gewoon een beetje aan het cruisen en had nog geen shot afgevuurd....
Nee, wagens kunnen, iig in sa-mp 0.1, niet 'indestructable' gemaakt worden. Of dit later wel kan, zal de toekomst ons leren.
Verder, leer de /votekick ID te gebruiken als users. Maar ga er wel reeel mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Hulde aan .Peter _/-\o_ :D
Zeer leuke & gezellige server :> (Lamers & dergelijke buiten beschouwing gelaten :p )

Meer properties zou idd leuk zijn. Bv: Ammunation: de eigenaar krijgt dan het geld telkens iets gekocht wordt. Of de airport met een vliegbelasting :p
Verder zou het ook leuk zijn moest je als politie mensen kunnen arresteren.
Maar het is natuurlijk gemakkelijk om dit allemaal te bedenken :Y)

offtopic:
Wuif wuif kakature :>

[ Voor 3% gewijzigd door Vimy op 20-06-2006 20:20 ]

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hehe lekker gegamed vanmiddag, wel beetje lomp. Iemand deed ineens /schowmessage /votekick id

Die gene werd binnen 5 sec gekicked.
Maar verder, die frisia is erg cool. Misschien meer dingen maken waarmee je zoveel geld kan verdienen?

Bijv the 4 dragons, dat de eigenaar het geld van een permit krijgt.
Of het opkopen van hamburger tenten.

Maar zoals hierboven gezegt, makkelijk te bedenken moeilijk te maken. Wat dat betreft, respect voor Peter.

Oja, Peter, iemand wou wel een server aan je lenen (100 man, 100 mbit datacenter).
Je kan altijd contact met mij opnemen daarover. Voor bijv verdere specs.

Oja:
[MG]PiEtJuh_> deed erg vervelend. Hij stond _niet_ op het scorebord, kon niet dood, en was hele tijd aan het lamen. ( Mensen killen _met_ een gun in 7/11, ook schip onder vuur zetten etc ). Een admin wou em kicken maar kon ook het id niet vinden.

Buguser ofzo?

[ Voor 21% gewijzigd door Kecin op 20-06-2006 20:44 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb het ook 2x eerder gezien, nergens te vinden in de lijst, weet niet of ie ook niet doodkon.
Het was iig wel raar ja.
En kan me voorstellen dat je als je normaal als admin /ban <id> doet, dat dat ook lastig gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Vandaag weer genoten van een aantal cruises, jammer dat ik er maar weinig kan afmaken wegens de crashes. Maar blijft leuk!

De laatste cruise, van ongeveer een kwartier geleden was gezellig.. al belande ik al snel ergens in het water met mijn auto. Maar er werd vriendelijk gewacht en kon lekker meeliften, thnx Superlativ ;-).. en later weer een crash, helaas. Maar enkele screens:

De opkomst bij de start, er kwamen er meer bij later..
Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/5741/start19ej.th.gif

Afbeeldingslocatie: http://img421.imageshack.us/img421/6371/start22it.th.gif

Korte stop..
Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/8652/pauze1jz.th.gif

En drukte in de tunnel..
Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/5397/tunnel9ts.th.gif

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:06:

Ik was er in princiepe de hele avond, maar je kunt moeilijk als admin telkens gaan controleren als er ergens in San Andreas een getunde bak wordt gesloopt. Als ik het zie dan gooi ik ze in jail of geef ik ze waarschuwing, maar als ik het niet ziet... Daarnaast zoeken de mensen met die auto's het ook soms wel op. Stond iemand op de boot met een getunde bak en dan gaat die piepen als iemand er op gaat slaan... ja.., hmmm, ga er dan ergens anders mee heen ofzo... Ga dan gewoon naar een rustig plekje en ga een beetje rondrijden, maar als je je begeeft op de strip vind ik persoonlijk dat je ook met een getunde auto gewoon niet echt moet gaan zeuren als ze tegen je aanbotsen of iets dergelijks.
In een cruise vind ik het wat anders, dan controleer ik streng op mensen die het express verzieken voor de rest die dan niet meer mee kunnen doen hieraan. Of je nu een normale bus heb of tuned auto. Vond het trouwens deze avond erg goed gaan! Even aan het begin van de avond wat gezeur. daarna verder weinig klachten toen we begonnen met de cruises :)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
V3g3ta schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:45:
Vandaag weer genoten van een aantal cruises, jammer dat ik er maar weinig kan afmaken wegens de crashes. Maar blijft leuk!

De laatste cruise, van ongeveer een kwartier geleden was gezellig.. al belande ik al snel ergens in het water met mijn auto. Maar er werd vriendelijk gewacht en kon lekker meeliften, thnx Superlativ ;-).. en later weer een crash, helaas. Maar enkele screens:

De opkomst bij de start, er kwamen er meer bij later..
[afbeelding]

[afbeelding]

Korte stop..
[afbeelding]

En drukte in de tunnel..
[afbeelding]
Op de 3e en 4e pic klopt de kleur van mijn gepimpte SlamVan niet. Hoort rood te wezen zoals op de 1e pics. Ook een bug? Net zoals op de 1e pic met die auto met die parachute erboven.

-edit-

Mijn 2 screens van in die tunnel:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v62/MelvinB/sa-mp-013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v62/MelvinB/sa-mp-012.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door MelvinB op 20-06-2006 23:03 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toevoeging op de drukke cruise:

hevige drukte bij de start, er was een rij van het hek tot aan de hangar:
Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06252/sa-mp-040.png.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06252/sa-mp-041.png.xs.jpg

Zeer druk bij de poort, er kon even niemand door heen maar nadat iedereen 1 voor 1 zich er tussen door had gepropt stond iedereen oip het kruispunt.
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06252/sa-mp-050.jpg.xs.jpg

Drukte voor de tunnel
Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06252/sa-mp-055.png.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06252/sa-mp-056.jpg.xs.jpg

Redelijke cruise alleen vind ik dat er vaker gestopt en bij elkaar gekomen moet worden, ook af en toe een spray shop bezoeken is voor sommigen geen overbodige luxe, gelukkig heb ik bijna nooit last van knallende bak want zo`n motor is bijna onbreekbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het beste is als iedereen in dezelfde auto zit, die gaan even hard, dan hoef je, theoretisch, minder te stoppen voor elkaar :)
Praktijk wijst vaak wat anders uit, men noemen hekwerkjes, boompjes en andere obstakels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-10 16:11
Nakebod schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:30:
Het beste is als iedereen in dezelfde auto zit, die gaan even hard, dan hoef je, theoretisch, minder te stoppen voor elkaar :)
Praktijk wijst vaak wat anders uit, men noemen hekwerkjes, boompjes en andere obstakels :)
En vergeet FPS niet... ik rij een stuk minder snel dan de rest, puur omdat ik FPS-lag heb :( En dan kom je met een bus niet ver, zeker niet als Slopertje, Razor of VWPolo gaan beuken, schieten en rippen :r

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 20-06-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:45
Was een leuke cruise, vooral als er veel mensen aan meedoen ziet het er leuk uit.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ben benieuwd naar de file-foto's iig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 18-10 20:52

Fixer

FP ProMod
Het was vandaag, zoals eigenlijk altijd 8) , erg leuk. Hier zie je een aantal leuke screentjes van vandaag _/-\o_ Let vooral op de laatste screenshot, die is echt goed gelukt _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img506.imageshack.us/img506/2847/10sg1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img506.imageshack.us/img506/5811/21ecool9mj.jpg

Dit is hem dus, X.excel staat lekker op mijn vliegtuig, terwijl ik vlieg :Y) jammergenoeg vloog ie er al wel 1 seconden na dit plaatje af

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/6969/2cool9is.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ja dat was wel grappig, ik maakte zelf een screenshot en toen haperde die en vloog ik er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
haha, ja het was wel jammer dat je eraf vloog 8)7 want het leek erg leuk
Misscien nog maar een keer proberen

[ Voor 21% gewijzigd door Fixer op 21-06-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Nakebod schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:34:
Ik heb het ook 2x eerder gezien, nergens te vinden in de lijst, weet niet of ie ook niet doodkon.
Het was iig wel raar ja.
En kan me voorstellen dat je als je normaal als admin /ban <id> doet, dat dat ook lastig gaat...
Niet iedereen past toch op de lijst. Maximaal 22 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 01:04:
[...]

Niet iedereen past toch op de lijst. Maximaal 22 toch?
tab > page down

ook vandaag pas geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

lol die cruses lijken mij ook echt vet ga morgen zeker even meedoen...
ik speelde tijdje terug onder de naam: kaasaanfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
:( ik wilde gisterenavond ook nog even komen en meedoen aan een cruise, maar ik kwam er niet op?
Ik kreeg de letters Vinewood in beeld en dit bleef zo staan. Zeker voor 5 min.

hierna nog 4 maal geprobeert zonder succes. Weet iemand wat dit kan zijn?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
ik gok dat de server vol dan zit. Het kan overigens ook gebeuren als je het password fout invoert, dan krijg je geen foutmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Cruises zijn zeker erg leuk, maar wat jammer is, is dat een cruise soms snel voorbij kan zijn als er oppeens een soort massacrash is bij iedereen. Dan begin je met 13, en eindig je al snel met 4 ofzo... Jammer dat ik bij deze niet bij was, maar moest echt weg :)

[ Voor 13% gewijzigd door Paniohitus op 21-06-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad erg leuk waren de cruisen, al lijkt het soms net een race. :X
OOk eind je met 3 man, terwijl er 30 zijn begonnen O-)

Ik speel onder de naam "GoTgUy" <-- miss ff aanpassen nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:03
Was erg lachen gisteravond.. me eerste cruise.

Misschien moet ik me naam nog wel wat aanpassen want HarigeHarrie is nou niet echt denderend :P

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:24

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:43:
Inderdaad erg leuk waren de cruisen, al lijkt het soms net een race. :X
OOk eind je met 3 man, terwijl er 30 zijn begonnen O-)

Ik speel onder de naam "GoTgUy" <-- miss ff aanpassen nog :P
ja, tijdens zo'n cruise crash ik altijd op dezelfde plek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Owja, in het vorige topic werd nog gesproken over een Speedometer van GTA, die via een DLL werkt.
Heb hem nog niet kunnen testen, niet thuis nu, maar als het goed is, is het deze: en dan de Proxy DLL Method, http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=73
Unpack, gooi in GTA SA dir, run de SpeedSet.exe en hopelijk werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:26:
Owja, in het vorige topic werd nog gesproken over een Speedometer van GTA, die via een DLL werkt.
Heb hem nog niet kunnen testen, niet thuis nu, maar als het goed is, is het deze: en dan de Proxy DLL Method, http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=73
Ik denk dat .Peter hem zelf ook in kan bouwen, kzat gister namelijk ook op een server waar ze hem hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:05

Gaitman

The Real One

Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:56:
[...]

Ik denk dat .Peter hem zelf ook in kan bouwen, kzat gister namelijk ook op een server waar ze hem hadden. :)
Lijkt me niet eigenlijk, dit is een clientside ding.
En als het al zou kunnen, zou ik het niet eens fijn vinden, ik wil dat zelf kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje n00b in SAMP, maar ik kan niet echt iets van 'SAMP-basics' op het internet vinden ofzo. Zo'n race bijvoorbeeld, ik kon me inschrijven maar opgegeven moment spawnde ik in een brandende auto die van een berg afrolde :? 8)7 En zo'n cruise, hoe weet je waar die is?

Ik leen trouwens altijd gewoon 1000000, koop dan snel veel wapens, en ga lopen klooien. Vervolgens dus knalhard in de min vanwege rente :P. Ik zie dat anderen allemaal veel geld hebben, maar hoe krijg je dat voor elkaar? Properties kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:23:
Ik ben een beetje n00b in SAMP, maar ik kan niet echt iets van 'SAMP-basics' op het internet vinden ofzo. Zo'n race bijvoorbeeld, ik kon me inschrijven maar opgegeven moment spawnde ik in een brandende auto die van een berg afrolde :? 8)7 En zo'n cruise, hoe weet je waar die is?

Ik leen trouwens altijd gewoon 1000000, koop dan snel veel wapens, en ga lopen klooien. Vervolgens dus knalhard in de min vanwege rente :P. Ik zie dat anderen allemaal veel geld hebben, maar hoe krijg je dat voor elkaar? Properties kopen ofzo?
Beetje sparen op het schip, mensen met veel geld afknallen, ...
Met dat geld properties kopen, enz ...

Net 2 cruises gedaan en allebei onderweg een crash gehad :(
http://img134.imageshack.us/img134/3862/samp0008bi.png
Bouma had een mooie pimpcar :7

Aanschuiven bij de Pay'n'Spray:
http://img134.imageshack.us/img134/3899/samp0015pg.png

Resizen voortaan aub :*

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 21-06-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
net leuke cruise gedaan, sommige beukten alleen :(

iig we gingen wel erg vaak met ze alle in een keer naar de PnP, vet grappig 8)

Maar toen onderweg had ik een crash :( Wie was de leider toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ik was net ook op de server toen de cruise begon, expres niet meegedaan, veel te bang dat ie zou crashen.

Toch een screen gemaakt van het "groepje":

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/gta/sa-mp-009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:23:

Yup. Of mensen vermoorden, werkt ook altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30
Ook eentje van net:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/drifter/cruise21.jpg
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mehehe, was gister Slopertje op de server, sorry voor het slopen van je bus Joss :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Zo, leuke cruise net :)

http://img210.imageshack.us/img210/6483/cruise16hv.jpg

ff een tussenstop:

http://img209.imageshack.us/img209/5733/tussenstop7el.jpg

en de twins in de subaru :D

http://img207.imageshack.us/img207/4016/twins4to.jpg

Nu maar ff een happie eten :O

Voortaan netjes resizen aub :*

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 21-06-2006 23:27 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht net een leuke motor cruise te doen maar mensen vonden het nodig om op mij te schieten of gewoon in het algemeen.

ik snap het niet:
Je doet mee met een cruise en spontaan begin je te schieten? waarom? wraak? ik sta soms ook zware gang wars te voeren en haat iemand omdat ie me net 5 x heeft neergeknald, maar als we dan samen aan een cruise mee doen zal ik diegene echt niet neer knallen, dat is gewoon fucking lame.

dus kortom: zet ff die revenge knop om als je aan een crusie mee doet, of rijd anders leker niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:17:
ik dacht net een leuke motor cruise te doen maar mensen vonden het nodig om op mij te schieten of gewoon in het algemeen.

ik snap het niet:
Je doet mee met een cruise en spontaan begin je te schieten? waarom? wraak? ik sta soms ook zware gang wars te voeren en haat iemand omdat ie me net 5 x heeft neergeknald, maar als we dan samen aan een cruise mee doen zal ik diegene echt niet neer knallen, dat is gewoon fucking lame.

dus kortom: zet ff die revenge knop om als je aan een crusie mee doet, of rijd anders leker niet mee.
Inderdaad, enorm vervelend.
Daarstraks stond een cruise klaar om te vertrekken aan airport toen Lightning doodleuk met z'n Boeiing op ons invloog |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

kakature schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:40:
[...]

Daarstraks stond een cruise klaar om te vertrekken aan airport toen Lightning doodleuk met z'n Boeiing op ons invloog |:(
Zit die gast nog altijd op .Peter's server? Die gast zit nu al een paar dagen te grieven omdat hij een GoT ban had. Naja, gewoon negeren en wachten op een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
NickySantoro schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:09:

[afbeelding]

ff een tussenstop:

[afbeelding]

[afbeelding]

:D Ik sta er ook op met mijn dude ventje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kakature schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:40:
[...]

Ja hij raakte me zijdelings ik vloeg wel van m`n motor af maar kon gelukkig door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Is er trouwens een lijst van wat alle Properties kosten om te kopen? Zoals bijv. 4 Dragons, Caligula, enz.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:07:
Is er trouwens een lijst van wat alle Properties kosten om te kopen? Zoals bijv. 4 Dragons, Caligula, enz.
Een lijst zou wel handig zijn jah. Iedere keer moet je weer naar iets toerijden om te kijken wat het kost, geld halen, weer terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
bah, elke keer las wij aan het cruisen zijn crash ik, exact steeds op hetzelfde punt :(

wanneer komt versie 1.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje ik heb alles goed geinstalleerd en heb ook een server en zo uitgekozen en starte ook goed op. Maar wanneer ik new game doe en erin zit dan zie ik geen mensen of zo hij blijft bij het boord hollywood hangen. Is er een special toets om verder te joinen? Ik heb zowat alle toeten op de keyboard aangeraakt :( !

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/my.php?image=staan4iy.jpg

Vandaar gebeurt er niet veel meer ik heb alles ingedrukt maar gebeurt niets meer. Wereld lijkt wel te werken heb ook al op andere server's geprobeert.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
goeie pass? Server vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcandor schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:12:
bah, elke keer las wij aan het cruisen zijn crash ik, exact steeds op hetzelfde punt :(

wanneer komt versie 1.0 :)
ik ook: aan het eind van de snelweg onder aan chilliad, en ik rijd in mn eentje op een motor. erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:14:
Ik heb een probleempje ik heb alles goed geinstalleerd en heb ook een server en zo uitgekozen en starte ook goed op. Maar wanneer ik new game doe en erin zit dan zie ik geen mensen of zo hij blijft bij het boord hollywood hangen. Is er een special toets om verder te joinen? Ik heb zowat alle toeten op de keyboard aangeraakt :( !
Heb ik ook regelmatig. Zeer irritant. Ook als het scherm weergeeft dat de server niet vol zit.

Echt zo'n geval van (als je het wachtwoord goed hebt!): probeer het later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry bij mij is er ff verwarring ontstaan misschien niet alle post gelezen maar wat is pass nu van de server want er staat niet meer in dat ie van peter is
is van [GoT] Las VenTuras playground nou: anime
of wat? :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:32:
sorry bij mij is er ff verwarring ontstaan misschien niet alle post gelezen maar wat is pass nu van de server want er staat niet meer in dat ie van peter is
is van [GoT] Las VenTuras playground nou: [...]
Check de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickySantoro schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:09:

[afbeelding]

ff een tussenstop:

[afbeelding]

[afbeelding]

yay, ik sta er op in m'n pimpbak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dat dll bestandje ook anders heten? ik heb er al 1tje voor een andere mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:10:
[...]

Een lijst zou wel handig zijn jah. Iedere keer moet je weer naar iets toerijden om te kijken wat het kost, geld halen, weer terug. :P
Waar zie je dat sowieso dan? Als ik naar een gebouw ga, en ik sta in de rode marker. Wil ik het kopen, staat er alleen dat ik hem gekocht heb, of dat het te duur is. Niet een prijs erbij oid :?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:54:
[...]

Waar zie je dat sowieso dan? Als ik naar een gebouw ga, en ik sta in de rode marker. Wil ik het kopen, staat er alleen dat ik hem gekocht heb, of dat het te duur is. Niet een prijs erbij oid :?
/properties toch?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:40:
[...]

ik had hem vanmiddag geinstalleerd maaar het werd zo rete traag (15 FPS) dat ik hem er direct af heb gegooid.

meer mensen problemen mee? ik moet wel zeggend dat ik mn pc niet opnieuw heb opgestart maar dat lijkt me toch niet echt noddzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:54:
[...]

Moet je goed kijken denk ik want het staat er wel bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:04:
[...]

meer mensen problemen mee? ik moet wel zeggend dat ik mn pc niet opnieuw heb opgestart maar dat lijkt me toch niet echt noddzakelijk.
Bij mij loopt alles gewoon als voorheen, geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond nog 2 leuke foto`s van de zoektocht naar de NRG`s van vorige week geloof ik.

Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06253/sa-mp-012.png.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06253/sa-mp-014.png.xs.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Ik ben een paar dagen weg geweest in SA-MP op de .Peter server, maar eerst had ik iets van 500k op de bank en nu lijkt alles gewist te zijn? :?
Weet iemand hoe dat komt? Ik heb nogsteeds dezelfde nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

-DG- schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:53:
Ik ben een paar dagen weg geweest in SA-MP op de .Peter server, maar eerst had ik iets van 500k op de bank en nu lijkt alles gewist te zijn? :?
Weet iemand hoe dat komt? Ik heb nogsteeds dezelfde nick.
Dit gebeurd bij een server-reset en gebeurd gemiddeld wel eens per dag. Totdat er gebruik gemaakt wordt van een database zal dit probleem blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 12:55

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Egg irri, sta ik op 't schip m'n geld op te laden... zegt SA-MP dat ik iemand mol vanaf 't schip... bam cel :S

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Straatracen >:)

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/372/straatrace1dp.th.jpg
Sorry was er al achter trouwens... thnx iig

[ Voor 87% gewijzigd door NLuna op 21-06-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:40:
[...]

Die dll, als je hem al hebt voor een ander iets, heb je dan niet nog een keer nodig.
Volgens mij een algemene DLL die DirectX 9 dingen doet.
Dus probeer het eens met alleen die andere file :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Cruise was gaaf, vooral t naar boven douwen van de bus :9

Alleen moet Boetklompvoet oid eens gebanned worden van de server! Hij heeft nou al voor de 3e keer dat ik erbij ben een cruise vernielt. Dan weer met zn flamethrower, dan weer paktie auto's af (ik kan de bus immers niet op slot doen, want dan kunnen er geen passagiers in)... Gewoon een heel irritant ventje! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Joss schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:16:
Cruise was gaaf, vooral t naar boven douwen van de bus :9

Alleen moet Boetklompvoet oid eens gebanned worden van de server! Hij heeft nou al voor de 3e keer dat ik erbij ben een cruise vernielt. Dan weer met zn flamethrower, dan weer paktie auto's af (ik kan de bus immers niet op slot doen, want dan kunnen er geen passagiers in)... Gewoon een heel irritant ventje! :(
Boerklompvoet liet gister ook 2 auto's ontploffen onder de cruise. Ook inrijden op mensen. Erg vervelend ja.

-edit-
Er moeten echt meer mensen in die server kunnen:p Zit al bijna hele dag vol :+ 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Kecin op 21-06-2006 19:28 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
Laat maar op 30-40 slots hoor. Teveel spelers is ook niet leuk, dan kan je nergens meer rustig rondcruisen met je vers getunede wagen ofzo.
Ik vind het net charmant dat er maar een beperkt aantal in kan, zo leer je sneller iemand kennen en weet je wie de rotte appels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-10 15:19
ik krijg de heletijd een error stuk of 300 hoe connect ik nu naar een GoT server ? :( ikke met moeite weer gta sanadreas weten te bemachtigen werkt het niet :(

[ Voor 31% gewijzigd door Xcist op 21-06-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Vandaag heb ik me weer prima vermaakt op de server, leuke cruises gereden, met als toppunt de bus de berg op krijgen.. helemaal te gek dat velen lagen te duwen om dat ding boven te krijgen.

Maar ook veel vervelende personen, scheldpartijen, vervelende pm's, minstens 2 keer per dag word je aangezien voor cheater.. maar dat houd je altijd wel denk ik. Ik trek me er echt niet meer veel van aan.. Anyway, nog 2 screens... zo hoort t niet ;-)

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/8215/zohoorttniet19qy.th.gif

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/6663/zohoorttniet24cc.th.gif

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-10 12:56

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:32:
is van [GoT] Las VenTuras playground nou:xxxxx
kun je misschien even het password wegeditten?
en jij uit je quote :>

anders komen er alleen maar meer lamers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
framaster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:43:
ik krijg de heletijd een error stuk of 300 hoe connect ik nu naar een GoT server ? :( ikke met moeite weer gta sanadreas weten te bemachtigen werkt het niet :(
Je moet wel de eerste gta_sa.exe hebben (dus de 1.0) en niet de 1.1 want dat werkt idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
FlashBang schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:51:

en jij uit je quote :>

anders komen er alleen maar meer lamers..
You're right. :9 Thanks. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Zo dat was weer een vette cruise! En mijn eerste cruise die niet crashte _/-\o_

Heb ff een leuk bakkie gedownload, handling heb ik natuurlijk niet aangepast O-)

Begin van de cruise:
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/4302/cruise31ff.jpg

Tussenstop van cruise:
Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/8135/cruise26br.jpg

Onderweg:
Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/7215/cruise43uf.jpg

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:59
http://img374.imageshack....gtasanmultiplayer62hj.jpg

Ook weer even een tussenstop met de cruise !! haah .. aight! 8)

[ Voor 70% gewijzigd door _VooDooMen_ op 22-06-2006 00:09 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hmm, ik probeer zometeen nog een mooi filmpje te posten van de nieuwe race, als het allemaal niet te lang duurt, en daar ben ik bang voor van wel :)
Tis even quick n dirty gedaan, alleen kan op 1 of andere manier niet direct exporteren naar divx, dus moet weer met een tussenstap werken, dus weer extra tijd...

Edit: Verwacht vandaag maar niets meer, 5 minuten geleden zou het 10 minuten duren, nu duurt het nog 22 minuten...
En dan moet ik hem nog omzetten naar DivX. Misschien zometeen nog ff snel converteren, maar misschien morgen pas.

[ Voor 28% gewijzigd door Nakebod op 22-06-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:19

Vos

AFCA

NickySantoro schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:03:
Zo dat was weer een vette cruise! En mijn eerste cruise die niet crashte _/-\o_

Heb ff een leuk bakkie gedownload, handling heb ik natuurlijk niet aangepast O-)

Begin van de cruise:
[afbeelding]

Tussenstop van cruise:
[afbeelding]

Onderweg:
[afbeelding]
url voor download van de ferrari?

heb al wat sites gevonden.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-06-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Die buscruise van idd geweldig. Ik ben 3x mee gereden en geeneen crash. Joss _/-\o_
Nog maar wat screenies dan:

De eerste cruise, zeven mensen:
Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/8893/samp0522zt.jpg

Vervolgens met de bus mt. Chilliad op:
Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/7940/samp0563un.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/5084/samp0579tw.jpg

En weer af, met z'n alle in de bus:
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/897/samp0599aw.jpg

Dan gaan we verzamelen voor de tweede cruise:
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/9300/samp0617nk.jpg

Die ons door het schitterende glooiende heuvellandschap...
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/2716/samp0648ui.jpg

... naar onze eerste rustplek brengt:
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/6471/samp0676kd.jpg

Dan met een volle bus de berg weer op:
Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/192/samp0683xd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/2082/samp0708kb.jpg

Ook een stukje achteruit, waar de chauffeur zijn hand niet voor omdraait:
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/7230/samp0720cm.jpg

Er wordt weer gekozen voor de snelle weg naar beneden, met z'n allen. Het loopt alleen uit op een bloedbad; de bus ontplofte:
Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/3460/samp0732oe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/2277/samp0741gs.jpg

Tot slot weer een verzameling voor de volgende sublieme cruise:
Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/2430/samp0777tv.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door TheHolyCow op 22-06-2006 00:45 . Reden: linkjes aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Dat met die bus was echt geweldig :D

Morgen maar weer ff cruisen :O

motabeatz.com

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!

Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!! Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.