Foutje! (Post hierboven)

Misschien lijkt het of je PC aan het 'connecten' is maar 'connect' hij helemaal niet..
Misschien eens een reboot?
Ik heb er iig nog geen last van gehad
AFKLOPPEN!
Verwijderd
Foutje! (Post hierboven)
Je spullen blijven bewaard tussen een crash/reboot. Maar alles is weg na een reset van de server.pianoman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:34:
[...]
Ik denk dat je er meer aan hebt als je geld en wapens en zo bewaard blijven na een crash/reboot, meer properties is volgens mij technisch gezien een beperking.
Wat misschien wel een leuke propertie is, is ammu-nation in plaats van de tattoo parlor of zo. Maar bedenk wel dat een feature die wij hier even roepen, enorm veel werk is voor Peter. En het is allemaal wat makkelijker gezegd dan gedaan.
Je kan hem mailen voor de gamemode, staat ook wel in dit of vorige topic. Hij wil het niet opensource of vrijgeven om te voorkomen dat er allemaal GoT'alike servers komen.mcandor schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:32:
Wanneer zet .Peter de gamemode online? Lijkt me leuk om dit op mijn LAN-server te spelen
Ja, daarvoor kun je Page Up en Page Down gebruiken terwijl je het overzicht voor je hebt.pianoman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:31:
Ik had trouwens ook nog een vraagje. Met tab krijg je een overzicht van de spelers te zien, maar dat zijn maar 20 regels. Soms ben je net op zoek naar het ID van een van de spelers die net buiten de lijst vallen. Is er een manier om die ook in beeld te krijgen? (afgezien van vragen in de chat...)
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
hehehe had ik ook tijdje terug
Ik neem aan dat je bedoelde mij te quoten (ik kon wel in game komen, maar uiteindelijk niet verbinden.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:12:
[...]
hehehe had ik ook tijdje terug
kijk eens goed of je pw goed hebt ingetypt want dat zegt sa-mp niet gelijk
maar dan joined ie gewoon niet ingame![]()
adios
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Spawnweapons krijg je ook nadat je dood bent gegaan, en nadat je gedisconnect bent. Dan hoef je niet telkens opnieuw naar de ammunation wapens kopen.Extera schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:07:
Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen spawnwapens en wapens die je koopt bij de amunation. Ik rijd er nu elke keer langs, dat is toch iets minder
Verwijderd
Bedankt, dit wist ik dus niet, snapte al niet hoe mensen aan een gun kwamen als ze 10 km bij een ammunation vandaan spawnde. En geld? Ik had gister 100.000 op de bank gezet (die op de strip, frisia is dat geloof ik?) maar nou wilde ik het vandaag pakken.. weg geld? Is de server dan gereset? ofzo? Is er een bepaalde logische tijd dat dit gebeurt? of gewoon @ random?Brons schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:18:
[...]
Spawnweapons krijg je ook nadat je dood bent gegaan, en nadat je gedisconnect bent. Dan hoef je niet telkens opnieuw naar de ammunation wapens kopen.
Volgens mij is het redelijk random, maar volgens mij minstens 1 keer per dag.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:23:
[...]
Bedankt, dit wist ik dus niet, snapte al niet hoe mensen aan een gun kwamen als ze 10 km bij een ammunation vandaan spawnde. En geld? Ik had gister 100.000 op de bank gezet (die op de strip, frisia is dat geloof ik?) maar nou wilde ik het vandaag pakken.. weg geld? Is de server dan gereset? ofzo? Is er een bepaalde logische tijd dat dit gebeurt? of gewoon @ random?
s'nachts en als peter nieuwe script toevoegd aan de GamemodeBrons schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:26:
[...]
Volgens mij is het redelijk random, maar volgens mij minstens 1 keer per dag.
Nee, ik had het gisteren ook. Exact hetzelfde.Ik neem aan dat je bedoelde mij te quoten (ik kon wel in game komen, maar uiteindelijk niet verbinden.
M'n password was echter zeker weten goed. Ik weet verder dan ook niet waar het aan ligt. Zal wel met het interne netwerk te maken hebben.
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Dat was mijn eerste echte cruise....en wat een opkomstGot FiXeR schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 00:09:
Hier nog ff een leuk plaatje van de cruise van vanavond. Lekker veel mensen die meededen vond ikzelf![]()
[afbeelding]
motabeatz.com
[ Voor 6% gewijzigd door kakature op 20-06-2006 20:06 ]
Verwijderd
Nee, wagens kunnen, iig in sa-mp 0.1, niet 'indestructable' gemaakt worden. Of dit later wel kan, zal de toekomst ons leren.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:06:
ik heb me dus weer eens dood geergerd aan van die **** gasten die de hele tijd me getunede bak lopen te slopen...... in .Peters server....
Er zat zelfs een admin bij die helemaal niks er aan deed....
kun je er niks op bedenken dat die getunede wagens niet kapot kunnen ofzo?
Ik was zelf gewoon een beetje aan het cruisen en had nog geen shot afgevuurd....
Het ging trouwens om ene [GoT]heuro oid.
[ Voor 3% gewijzigd door Vimy op 20-06-2006 20:20 ]
http://www.noizystudios.net
[ Voor 21% gewijzigd door Kecin op 20-06-2006 20:44 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Ik was er in princiepe de hele avond, maar je kunt moeilijk als admin telkens gaan controleren als er ergens in San Andreas een getunde bak wordt gesloopt. Als ik het zie dan gooi ik ze in jail of geef ik ze waarschuwing, maar als ik het niet ziet... Daarnaast zoeken de mensen met die auto's het ook soms wel op. Stond iemand op de boot met een getunde bak en dan gaat die piepen als iemand er op gaat slaan... ja.., hmmm, ga er dan ergens anders mee heen ofzo... Ga dan gewoon naar een rustig plekje en ga een beetje rondrijden, maar als je je begeeft op de strip vind ik persoonlijk dat je ook met een getunde auto gewoon niet echt moet gaan zeuren als ze tegen je aanbotsen of iets dergelijks.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:06:
ik heb me dus weer eens dood geergerd aan van die **** gasten die de hele tijd me getunede bak lopen te slopen...... in .Peters server....
Er zat zelfs een admin bij die helemaal niks er aan deed....
kun je er niks op bedenken dat die getunede wagens niet kapot kunnen ofzo?
Ik was zelf gewoon een beetje aan het cruisen en had nog geen shot afgevuurd....
Het ging trouwens om ene [GoT]heuro oid.
BF1: Don-Panio
Op de 3e en 4e pic klopt de kleur van mijn gepimpte SlamVan niet. Hoort rood te wezen zoals op de 1e pics. Ook een bug? Net zoals op de 1e pic met die auto met die parachute erboven.V3g3ta schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:45:
Vandaag weer genoten van een aantal cruises, jammer dat ik er maar weinig kan afmaken wegens de crashes. Maar blijft leuk!
De laatste cruise, van ongeveer een kwartier geleden was gezellig.. al belande ik al snel ergens in het water met mijn auto. Maar er werd vriendelijk gewacht en kon lekker meeliften, thnx Superlativ ;-).. en later weer een crash, helaas. Maar enkele screens:
De opkomst bij de start, er kwamen er meer bij later..
[afbeelding]
[afbeelding]
Korte stop..
[afbeelding]
En drukte in de tunnel..
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door MelvinB op 20-06-2006 23:03 ]
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 23:21 ]
En vergeet FPS niet... ik rij een stuk minder snel dan de rest, puur omdat ik FPS-lag hebNakebod schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:30:
Het beste is als iedereen in dezelfde auto zit, die gaan even hard, dan hoef je, theoretisch, minder te stoppen voor elkaar
Praktijk wijst vaak wat anders uit, men noemen hekwerkjes, boompjes en andere obstakels
[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 20-06-2006 23:39 ]
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Fixer op 21-06-2006 00:48 ]
Niet iedereen past toch op de lijst. Maximaal 22 toch?Nakebod schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:34:
Ik heb het ook 2x eerder gezien, nergens te vinden in de lijst, weet niet of ie ook niet doodkon.
Het was iig wel raar ja.
En kan me voorstellen dat je als je normaal als admin /ban <id> doet, dat dat ook lastig gaat...
Verwijderd
tab > page downDav0s schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 01:04:
[...]
Niet iedereen past toch op de lijst. Maximaal 22 toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Paniohitus op 21-06-2006 09:21 ]
Verwijderd
5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X
ja, tijdens zo'n cruise crash ik altijd op dezelfde plekVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:43:
Inderdaad erg leuk waren de cruisen, al lijkt het soms net een race.![]()
OOk eind je met 3 man, terwijl er 30 zijn begonnen![]()
Ik speel onder de naam "GoTgUy" <-- miss ff aanpassen nog
Verwijderd
Ik denk dat .Peter hem zelf ook in kan bouwen, kzat gister namelijk ook op een server waar ze hem hadden.Nakebod schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:26:
Owja, in het vorige topic werd nog gesproken over een Speedometer van GTA, die via een DLL werkt.
Heb hem nog niet kunnen testen, niet thuis nu, maar als het goed is, is het deze: en dan de Proxy DLL Method, http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=73
Unpack, gooi in GTA SA dir, run de SpeedSet.exe en hopelijk werkend.
Werkt perfect!Nakebod schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:26:
Owja, in het vorige topic werd nog gesproken over een Speedometer van GTA, die via een DLL werkt.
Heb hem nog niet kunnen testen, niet thuis nu, maar als het goed is, is het deze: en dan de Proxy DLL Method, http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=73
Lijkt me niet eigenlijk, dit is een clientside ding.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:56:
[...]
Ik denk dat .Peter hem zelf ook in kan bouwen, kzat gister namelijk ook op een server waar ze hem hadden.
Verwijderd
Beetje sparen op het schip, mensen met veel geld afknallen, ...Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:23:
Ik ben een beetje n00b in SAMP, maar ik kan niet echt iets van 'SAMP-basics' op het internet vinden ofzo. Zo'n race bijvoorbeeld, ik kon me inschrijven maar opgegeven moment spawnde ik in een brandende auto die van een berg afrolde![]()
En zo'n cruise, hoe weet je waar die is?
Ik leen trouwens altijd gewoon 1000000, koop dan snel veel wapens, en ga lopen klooien. Vervolgens dus knalhard in de min vanwege rente. Ik zie dat anderen allemaal veel geld hebben, maar hoe krijg je dat voor elkaar? Properties kopen ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 21-06-2006 23:26 ]
Yup. Of mensen vermoorden, werkt ook altijd goed.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:23:
Ik ben een beetje n00b in SAMP, maar ik kan niet echt iets van 'SAMP-basics' op het internet vinden ofzo. Zo'n race bijvoorbeeld, ik kon me inschrijven maar opgegeven moment spawnde ik in een brandende auto die van een berg afrolde![]()
En zo'n cruise, hoe weet je waar die is?
Ik leen trouwens altijd gewoon 1000000, koop dan snel veel wapens, en ga lopen klooien. Vervolgens dus knalhard in de min vanwege rente. Ik zie dat anderen allemaal veel geld hebben, maar hoe krijg je dat voor elkaar? Properties kopen ofzo?
[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 21-06-2006 23:27 ]
motabeatz.com
Verwijderd
Inderdaad, enorm vervelend.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:17:
ik dacht net een leuke motor cruise te doen maar mensen vonden het nodig om op mij te schieten of gewoon in het algemeen.
ik snap het niet:
Je doet mee met een cruise en spontaan begin je te schieten? waarom? wraak? ik sta soms ook zware gang wars te voeren en haat iemand omdat ie me net 5 x heeft neergeknald, maar als we dan samen aan een cruise mee doen zal ik diegene echt niet neer knallen, dat is gewoon fucking lame.
dus kortom: zet ff die revenge knop om als je aan een crusie mee doet, of rijd anders leker niet mee.
Zit die gast nog altijd op .Peter's server? Die gast zit nu al een paar dagen te grieven omdat hij een GoT ban had. Naja, gewoon negeren en wachten op een ban.kakature schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:40:
[...]
Inderdaad, enorm vervelend.
Daarstraks stond een cruise klaar om te vertrekken aan airport toen Lightning doodleuk met z'n Boeiing op ons invloog
NickySantoro schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:09:
Zo, leuke cruise net
[afbeelding]
ff een tussenstop:
[afbeelding]
en de twins in de subaru
[afbeelding]
Nu maar ff een happie eten
Verwijderd
Ja hij raakte me zijdelings ik vloeg wel van m`n motor af maar kon gelukkig door gaan.kakature schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:40:
[...]
Inderdaad, enorm vervelend.
Daarstraks stond een cruise klaar om te vertrekken aan airport toen Lightning doodleuk met z'n Boeiing op ons invloog
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
Een lijst zou wel handig zijn jah. Iedere keer moet je weer naar iets toerijden om te kijken wat het kost, geld halen, weer terug.NLuna schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:07:
Is er trouwens een lijst van wat alle Properties kosten om te kopen? Zoals bijv. 4 Dragons, Caligula, enz.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 16:32 ]
Verwijderd
ik ook: aan het eind van de snelweg onder aan chilliad, en ik rijd in mn eentje op een motor. erg vervelend.mcandor schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:12:
bah, elke keer las wij aan het cruisen zijn crash ik, exact steeds op hetzelfde punt
wanneer komt versie 1.0
Heb ik ook regelmatig. Zeer irritant. Ook als het scherm weergeeft dat de server niet vol zit.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:14:
Ik heb een probleempje ik heb alles goed geinstalleerd en heb ook een server en zo uitgekozen en starte ook goed op. Maar wanneer ik new game doe en erin zit dan zie ik geen mensen of zo hij blijft bij het boord hollywood hangen. Is er een special toets om verder te joinen? Ik heb zowat alle toeten op de keyboard aangeraakt!
Verwijderd
Check de startpostVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:32:
sorry bij mij is er ff verwarring ontstaan misschien niet alle post gelezen maar wat is pass nu van de server want er staat niet meer in dat ie van peter is
is van [GoT] Las VenTuras playground nou: [...]
of wat?![]()
Verwijderd
yay, ik sta er op in m'n pimpbakNickySantoro schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:09:
Zo, leuke cruise net
[afbeelding]
ff een tussenstop:
[afbeelding]
en de twins in de subaru
[afbeelding]
Nu maar ff een happie eten
Verwijderd
Kan dat dll bestandje ook anders heten? ik heb er al 1tje voor een andere mod.Nakebod schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:26:
Waar zie je dat sowieso dan? Als ik naar een gebouw ga, en ik sta in de rode marker. Wil ik het kopen, staat er alleen dat ik hem gekocht heb, of dat het te duur is. Niet een prijs erbij oidVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:10:
[...]
Een lijst zou wel handig zijn jah. Iedere keer moet je weer naar iets toerijden om te kijken wat het kost, geld halen, weer terug.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
/properties toch?>NLuna schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:54:
[...]
Waar zie je dat sowieso dan? Als ik naar een gebouw ga, en ik sta in de rode marker. Wil ik het kopen, staat er alleen dat ik hem gekocht heb, of dat het te duur is. Niet een prijs erbij oid
Verwijderd
ik had hem vanmiddag geinstalleerd maaar het werd zo rete traag (15 FPS) dat ik hem er direct af heb gegooid.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:40:
[...]
Kan dat dll bestandje ook anders heten? ik heb er al 1tje voor een andere mod.
Verwijderd
Moet je goed kijken denk ik want het staat er wel bij.NLuna schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:54:
[...]
Waar zie je dat sowieso dan? Als ik naar een gebouw ga, en ik sta in de rode marker. Wil ik het kopen, staat er alleen dat ik hem gekocht heb, of dat het te duur is. Niet een prijs erbij oid
Bij mij loopt alles gewoon als voorheen, geen probleem dus.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:04:
[...]
meer mensen problemen mee? ik moet wel zeggend dat ik mn pc niet opnieuw heb opgestart maar dat lijkt me toch niet echt noddzakelijk.
Dit gebeurd bij een server-reset en gebeurd gemiddeld wel eens per dag. Totdat er gebruik gemaakt wordt van een database zal dit probleem blijven.-DG- schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:53:
Ik ben een paar dagen weg geweest in SA-MP op de .Peter server, maar eerst had ik iets van 500k op de bank en nu lijkt alles gewist te zijn?![]()
Weet iemand hoe dat komt? Ik heb nogsteeds dezelfde nick.
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Die dll, als je hem al hebt voor een ander iets, heb je dan niet nog een keer nodig.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:40:
[...]
Kan dat dll bestandje ook anders heten? ik heb er al 1tje voor een andere mod.
Boerklompvoet liet gister ook 2 auto's ontploffen onder de cruise. Ook inrijden op mensen. Erg vervelend ja.Joss schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:16:
Cruise was gaaf, vooral t naar boven douwen van de bus![]()
Alleen moet Boetklompvoet oid eens gebanned worden van de server! Hij heeft nou al voor de 3e keer dat ik erbij ben een cruise vernielt. Dan weer met zn flamethrower, dan weer paktie auto's af (ik kan de bus immers niet op slot doen, want dan kunnen er geen passagiers in)... Gewoon een heel irritant ventje!
[ Voor 9% gewijzigd door Kecin op 21-06-2006 19:28 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
[ Voor 31% gewijzigd door Xcist op 21-06-2006 19:53 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
kun je misschien even het password wegeditten?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:32:
sorry bij mij is er ff verwarring ontstaan misschien niet alle post gelezen maar wat is pass nu van de server want er staat niet meer in dat ie van peter is
is van [GoT] Las VenTuras playground nou:xxxxx
of wat?![]()
en jij uit je quote
Je moet wel de eerste gta_sa.exe hebben (dus de 1.0) en niet de 1.1 want dat werkt idd niet.framaster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:43:
ik krijg de heletijd een error stuk of 300 hoe connect ik nu naar een GoT server ?ikke met moeite weer gta sanadreas weten te bemachtigen werkt het niet
You're right.FlashBang schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:51:
en jij uit je quote![]()
anders komen er alleen maar meer lamers..
motabeatz.com
[ Voor 70% gewijzigd door _VooDooMen_ op 22-06-2006 00:09 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
[ Voor 28% gewijzigd door Nakebod op 22-06-2006 00:20 ]
url voor download van de ferrari?NickySantoro schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:03:
Zo dat was weer een vette cruise! En mijn eerste cruise die niet crashte![]()
Heb ff een leuk bakkie gedownload, handling heb ik natuurlijk niet aangepast![]()
Begin van de cruise:
[afbeelding]
Tussenstop van cruise:
[afbeelding]
Onderweg:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-06-2006 00:31 ]
[ Voor 14% gewijzigd door TheHolyCow op 22-06-2006 00:45 . Reden: linkjes aangepast ]
motabeatz.com
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq