Ik kan nergens achterhalen of de FM radio in de Sony Ericsson J230i stereo is of niet... Ik heb wel eens eerder een mobiel met radio gehad maar dat was een een-oor-mono-geval... Heeft iemand dit type en kan iemand me vertellen of het wat is?
Ik kan het nergens vinden idd. Je kan het best naar de winkel, en dan vragen of zei het weten en of willen testen. Denk dat dat de enigste manier is.
Het is een Tele2 actie, en die heeft geen winkels (dacht ik...). Ik twijfel nog wel wat omdat Tele2 nou niet echt de allerbeste provider lijkt... (bereik en zo?).
De tering zeg, kijk gewoon ff op www.sonyericsson.nl, klik op J230i en je hebt t gevonden...Het STAAT zelfs op de telefoon zelf...
Come on guys, een beetje beter 'zoeken' wil wel es helpen!
Waar dan?renskoenraadt schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:08:
De tering zeg, kijk gewoon ff op www.sonyericsson.nl, klik op J230i en je hebt t gevonden...Het STAAT zelfs op de telefoon zelf...
Ik zie het, in de animatie van de telefoon. Het staat overgins niet onder de specs dus vandaar
[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 18-06-2006 21:14 ]
"Het STAAT zelfs op de telefoon zelf...": alsof het ergens anders ook staat...? Ik zie het nu inderdaad in de animatie en op een plaatje verderop: maar zoals DaannO al zegt staat het nergens bij de specs... (Ik had zelfs de handleiding gedownload en zelfs daar staat het nergens in: ik had dus best wel wat moeite gedaan
). Maar... hij is dus stereo. Dank voor je vriendelijke hulp, renskoenraadt...
Check deze link maar eens,
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10354
(Het staat dus wél onder de specs (naja, niet letterlijk onder het hoofdstukje: Specificaties zelf, maar in de tekst van het hoofdstukje: Entertainment))
Daar kun je toch echt duidelijk (tot 2x toe) uit de tekst opmaken dat t een stereo setje is!
T maakt mij verder niet uit, help je graag, alleen wordt je soms zo moe van mensen die hier maar vanalles vragen zonder ff verder gekeken te hebben dan hun neus lang is!
Deze topic kan iig weer mooi dicht
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10354
(Het staat dus wél onder de specs (naja, niet letterlijk onder het hoofdstukje: Specificaties zelf, maar in de tekst van het hoofdstukje: Entertainment))
Daar kun je toch echt duidelijk (tot 2x toe) uit de tekst opmaken dat t een stereo setje is!
T maakt mij verder niet uit, help je graag, alleen wordt je soms zo moe van mensen die hier maar vanalles vragen zonder ff verder gekeken te hebben dan hun neus lang is!
Deze topic kan iig weer mooi dicht
[ Voor 7% gewijzigd door renskoenraadt op 18-06-2006 22:34 ]
Pagina: 1