Kan 1 van julie mij helpen met door mijn RAR bestand te komen, dat een 20 karakterbevattend wachtwoord is zoals: 6451ipj20-29u 0fopfsdf35 46561 IFDLKNVOIHR)U$0(#@57762154
Verwijderd
mm... 256^20 is ongeveer 1.5*10^48
@ een ratio van 10 miljoen tries per seconde --> 4.6*10^33 jaar voor dat gekraakt is
hav fun
@ een ratio van 10 miljoen tries per seconde --> 4.6*10^33 jaar voor dat gekraakt is
hav fun
Niemand hier kan controleren of dat bestand echt van jou is, dus ik geef je weinig kans op een langlevend topic.
^ Wat hij zegt.
Ik denk dat hier snel een slotje op komt.
We kunnen we al niet gevoegelijk van uit gaan dat je de waarheid spreekt en dan valt het gewoon onder het kopje "Hacken" en dat is niet toegestaan.
Succes!
Het enige dat je kunt proberen is even googlen....
We kunnen we al niet gevoegelijk van uit gaan dat je de waarheid spreekt en dan valt het gewoon onder het kopje "Hacken" en dat is niet toegestaan.
Succes!
Het enige dat je kunt proberen is even googlen....
We have just one world, but we live in different ones...
Voor de mensen die paranormale gaven hebben en graag voorspellen wat er met een topic gaat gebeuren als er iemand met genoeg rechten voorbij komt heb ik wat verplichte leeskost: Policy mbt replies in 'slechte' topics.
@rachidman252: we kunnen zoals de mensen hierboven al zeggen moeilijk bepalen of het betreffende bestand echt van jou is. Omdat we ons op GoT niet met illegale zaken bezighouden en dus ook niet met het kraken van beveiligingen gaat dit topic dicht. Lees ook even Beveiling & Virussen - Policy door.
@rachidman252: we kunnen zoals de mensen hierboven al zeggen moeilijk bepalen of het betreffende bestand echt van jou is. Omdat we ons op GoT niet met illegale zaken bezighouden en dus ook niet met het kraken van beveiligingen gaat dit topic dicht. Lees ook even Beveiling & Virussen - Policy door.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()