Toon posts:

philips PCVC840K vista driver

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb een tijd terug een philips toucam PCVC840K pro aangeschaft. Nu draai ik sinds een tijdje windows vista op mijn computer.

Alleen nu krijg ik die webcam op geen enkele mogelijkheid aan de gang :( op internet kan ik er ook al niks over vinden.

Iemand een idee hoe ik hem werkend kan krijgen..

Sebas

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

op internet kan nogaal veel betekenen :o

Op welke zoektermen heb je gezocht?
Waar heb je die zoektermen ingevuld?
Wat vond je toen?

Bedenk wel dat je niet Windows Vista draait maar Windows Vista beta - dat laatste wil onder andere zeggen dat je er niet klakkeloos vanuit mag gaan dat alles werkt :o

Laten we het omkeren:
Waarom denk je dat de webcam (?) in kwestie wel zou werken met Vista (al dan niet beta) :?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Even een kickje.

Ik heb hetzelfde probleem. Ook al vrij veel gezocht. Iemand een idee?

Iemand misschien ook een idee hoe ik deze webcam met twee tegelijk kan laten lopen?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40
Probeer via apparaatbeheer de Windows XP driver eens. Over het algemeen werkt dat wel :)

Verwijderd

Dit heb ik al verscheidene keren geprobeerd, maar bezitters van deze camera weten wat voor een install hell dit ding is. Hij installeerd wel 10 apparaten. Maar als het eenmaal werkt, is ie perfect.

Het grote nadeel is dat het philips USB apparaat het andere apparaat installeerd, dus als de ene niet wil.......

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DMarK, ook jij geeft totaal geen informatie van wat je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat je dan geprobeerd hebt :o

Deze topic is daarom ver onder niveau en gaat nergens heen behalve op slot...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.