CRT monitor geeft blauw scherm

Pagina: 1
Acties:

• DrMilkshake
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:36
Ik heb deze 19" CRT monitor nog geen jaar, en hij heeft nu al de geest gegeven (denk ik... :| )
Het begon zo: Mijn PC draaide normaal, niks aan het handje, ik wilde even stoppen met gamen en zette de monitor uit... Toen ik weer terug kwam zette ik hem weer aan, te ontdekken dat mijn monitor alleen nog een blauwe, strepige waas kon weergeven. Alles draaide verder nog normaal. Ik haalde snel de stroom eraf, en probeerde hem opnieuw op te starten. De computer deed alles nog zoals gewoonlijk, maar de blauwe waas bleef. Inmiddels gebruik ik een 14" monitor en dit is niet echt een pretje... |:( (om het maar eens zacht uit te drukken)

Ik heb de kabels gecheckt, voedingskabel verwisseld met een andere waarvan ik zeker weet dat hij het doet, ik heb zelfs mijn videokaart eruit gehaald, en de kabel in de on-board videokaartpoort gedaan, om zeker te weten dat het niet komt doordat mijn videokaart verkeerde signalen geeft of wat dan ook...

Ik zou natuurlijk gewoon ergens een 2de-handsje kunnen zoeken, maar daar is vaak ook wat mis mee, dus weet er iemand of een probleem als deze te fixen is?

Greetz :)

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-07 20:00
nog geen jaar = garantie = 8)

;)

het ziet er naar uit dat dit scherm het niet meer geweldig gaat doen :'(

[ Voor 146% gewijzigd door Moning2 op 18-06-2006 18:24 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Geen garantie? 't Is altijd handig om effe te vermelden of dat nog een optie is.

^^Met hem dus^^ :P

[ Voor 27% gewijzigd door MadMarky op 18-06-2006 18:24 ]

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• DrMilkshake
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:36
Volgens mij was hij tweedehands, ik heb er in ieder geval geen bonnetje ofzo meer van :/

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Helaas zijn zulk soort dingen meestal niet makkelijk te repareren. En als het wel te maken is door een bedrijf kost het meestal meer dan een goede 2ehands.

Gelukkig zijn er wel veel goede 2ehands CRT's te vinden, 19" voor iets van 80 euro denk ik.