Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaring over aankoop laptop: winkel of internet?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Het is er nu eindelijk op aangekomen, ik ben geslaagd en mijn volgende opleiding heeft een laptop nodig.

Ik heb mijn oog laten vallen op 2 laptops;

HP Pavilion DV5097EA

Deze HP staat tot 25 juni voor €999,- bij de Expert.

Acer Aspire 5025WLMI

Deze zou ik erg graag willen, deze heeft de betere videokaart. Hij is ook maar €50,- duurder.

Nu komt mijn vraag, mijn vader wil het liefst een laptop in de winkel kopen (de HP) ivm met service tijdens en na de aankoop.
Ik wil natuurlijk de betere (de Acer) maar die zal ik dan moeten bestellen via internet. Mijn doel is het ompraten van mijn vader. >:)
Daarom wil ik graag jullie ervaring weten met het aankopen van electronica via internet, is/was de service goed etc. etc.

Bij voorbaat dank!

*edit, ik had geen idee waar ik dit zou moeten posten. Deze vond ik het meest toepasselijk. Staat het topic in het verkeerde forum?

[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 18-06-2006 18:01 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op GoT Sagaris :)

Jouw vraag zou wellicht in Stuffis Generalis passen maar daar heb je nog geen toegang voor. Ik denk dat je het beste nog geholpen bent met de ShopSurvey waarin je de ervaringen van anderen kunt nalezen over allerhande internetshops.

Ik zie trouwens niet in waarom je niet bij een internetshop mét winkelpand een laptop kunt bestellen, heb je het beste van beiden. Lagere prijs en de mogelijkheid om naar de shop toe te gaan :)

Iig gaat deze topic dicht omdat het niet in WI hoort.

Dit topic is gesloten.