Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Mio 168] Telkens harde reset na lege accu??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het normaal dat mijn Mio 168 alle programma's ( waaronder TomTom ) uit zijn geheugen wist wanneer zijn batterij leeg is gelopen? Ik heb gemaild met de winkel, en zei zeggen dat dit een eigenschap is van win2003. Kan er hier iets aan gedaan worden? Want dit is echt wel erg irritant .

Alvast bedankt!

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 12:48
Is met alle pda's (tot Windows Mobile 5) volgens mij zo. Enige oplossing is op tijd opladen :+

[ Voor 21% gewijzigd door SierdW op 18-06-2006 17:23 ]

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:41

WouterG

Dit is geen ondertitel

Je kunt ergens de optie aanvinken dat er een backup gemaakt word op het moment dat de accu voor 30% leeg is.

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

klopt idd, dat doen de meeste PDA's, had ik eerst ook regelmatig omdat ik vergat de bluetooth uit te zetten, best irri, maar ik maakte regelmatig een backupje, dus echt een ramp was het niet.

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp. Via het progje eBackup heb ik nu een backup gemaakt van TomTom, die is gemakkelijk terug te zetten na een zoveelste dataloss. Dit is véél makkelijker dan altijd opnieuw te moeten installeren. Nogmaals dank! Het enigste wat ie niet terugzet is het icoontje op de frontpage, zeg maar soort snelkoppeling. Dus moet altijd via program files werken. Of is het mogelijk die snelkoppeling er zelf te zetten?

Thanks!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 00:09 ]