Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telkens harde reset na lege Accu

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Whoops, verkeerde sectie, deze mag weg, sorry :o

Zie: [rml][ Mio 168] Telkens harde reset na lege accu??[/rml]

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 17:22 ]

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:33
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:16:
Is het normaal dat mijn Mio 168 alle programma's ( waaronder TomTom ) uit zijn geheugen wist wanneer zijn batterij leeg is gelopen? Ik heb gemaild met de winkel, en zei zeggen dat dit een eigenschap is van win2003. Kan er hier iets aan gedaan worden? Want dit is echt wel erg irritant :r .

Alvast bedankt!
Ja dit is normaal. De meeste zaken worden geinstalleerd in memory. Dit is dus weg als de accu leeg is.
Een optie is het installeren op flash card (kan in ieder geval bij ipaq's op een SD card).

Verwijderd

Topicstarter
doctormetal schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:22:
[...]

Ja dit is normaal. De meeste zaken worden geinstalleerd in memory. Dit is dus weg als de accu leeg is.
Een optie is het installeren op flash card (kan in ieder geval bij ipaq's op een SD card).
Kun je het programma TomTom ook vanaf SD kaart runnen?

Ik denk dat ik dit al eens eerder geprobeerd heb, op SD kaart installeren , maar dit lukt niet. Alleen de kaarten en voices gaan.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Als je erachter komt dat je een topic op de verkeerde plek geplaatst hebt, mag je dat voortaan melden middels een topic report 9Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif) en niet het recht in eigen handen nemen. Dat houd de discussie overzichtelijk.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.