Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Waarde van enkele pc spullen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben van plan om binnenkort enkel spullen van mijn pc te verkopen maar ik weet niet hoeveel ik er voor moet vragen.
Dit zjin de spullen:
-Antec Case PlusView 1000AMG (kleine kras in de bovenkant, 1jaar oud)
-AC NVidia Silencer 5 (6 maanden oud) ... Gra.Ka. koeler
-AC 64 Freezer (bijna een jaar oud)... CPU koeler
-Corsair TwinX PC3200 2*512mb met heat spreader (6maanden oud)
-2* Coolermaster Fans 80mm (1maand gebruikt)
-4*Antec Fans 80mm (6maand oud)
-Zalman multi fan speed controller, 6fans (6maanden oud)

Naar mijn weten werkt alles nog perfect.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoals je in de FAQ van dit subforum kunt lezen is dit forumdeel alleen bedoeld voor feedback tbv de Tweakers.net Vraag & Aanbod, de PriceWatch en de shopsurveys. Voor vragen over hoeveel je hardware nog waard is verwijs ik je graag door naar: Hardware taxaties - deel 30 :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Buyers Zone is hier niet voor bedoeld. In dit forum kan je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met vraag en aanbod, Pricewatch en shopsurvey te maken heeft. Zoals dat ook omschreven is in de Buyers Zone FAQ *laatste update: 10 januari 2006*. Waar je wel terecht kan is in Hardware taxaties - deel 30 in het forum Overige Hardware.

Dit topic is gesloten.