Toon posts:

[XP] Als ik op een map klik voert hij een zoekopdracht uit

Pagina: 1
Acties:
  • 1.915 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Als ik op een map als Program Files of mijn muziek klik,
Dan opent hij de map niet, maar voert hij een zoekopdracht uit.
Ik kan alleen in de map komen als ik rechtermuisknop doe, en dan Openen klik.
Als ik rechtermuisknop op een map doe, dan zie je ook bovenaan zoeken.. staan en daaronder openen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk eerst in Windows Verkenner bij Extra | Mapopties | Tab Bestandstypen en zoek de twee mappen op (Map en Mapfolder). Kijk bij de eigenschappen of je daar openen als standaard kan selecteren.

Er is nog een andere optie, maar dit is het makkelijkste om als eerste te proberen :)

edit:

Dit is trouwens de andere mogelijkheid: http://windowsxp.mvps.org/searchwindow.htm

[ Voor 16% gewijzigd door BtM909 op 18-06-2006 15:47 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Click Start, Run and type this command:

regsvr32 /i shell32.dll
(Tip from David Candy)

Dit werkte, bedankt

PS, nog een klein vraagje als je die kan beantwoorden:
Mappen zoals mijn afbeeldingen hebben een icoontje van een Mapje+ een afbeelding
De map Mijn muziek heeft bij mij alleen het icoontje van een mapje, zonder een Noot ofzo
Maar bij eigenschappen kan ik dit verder niet veranderen.

[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh_Uil
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Zo simpel na uren zwoegen hoe die CTRL-klik weer geactiveerd kan worden want de "Openen met" is te omslachtig. Fijn dat ook mijn probleem [hoe het gekomen is niet bekend] is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kien_ming
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb een soortgelijk probleem. Door een trojan is bij mij de opdracht voor open verdwenen voor mijn stations. Dus als ik dubbelklik op de C-schijf of andere schijf dan geeft windows aan met welk Programma ik dit wil openen. In bestandstype staat de opdracht open er ook niet tussen. Ik weet ook niet hoe ik die kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je nou eens de search beter zou gebruiken, en google, dan krijg je zat antwoorden. Er zijn zelfs kant en klare registerinstellingen te vinden om dit weer te laten werken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1