Toon posts:

[XP & Vista] Gedeelde .pst in outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik gisteren al opperder in {XP&Vista)2 outlooks op 1 pc, gedeelde map?, wil ik 2 outlooks op 1 pc (één in xp en één in vista) dezelfde folder-file laten gebruiken. Dus dat in welk van de 2 versies ik ook werk ik wel constant bij mijn alle mail en agenda dingen kan. Echter wat ik ook probeer, het lukt niet.
In XP heb ik de .pst al verplaatst naar een onbeveiligde map die ook onder vista toegankelijk is, alleen als ik deze file probeer te importeren of activeren als folder-file, krijg ik de melding:

File acces is denied. You do not have the permission required to acces
the file D:\outlook\reinder.pst.

Is het zowieso onmogelijk, of maak ik een domme fout?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:23
Onder 2 verschillende accounts in XP en 1 PST is wel mogenlijk. Dus eigenlijk zou dat ook onder Vista wel moeten werken.

Weet je zeker dat je wel de rechten hebt op de map waar je PST in staat? Test het anders eens door de pst op een usb stick ofzo te plaatsen :)

Verwijderd

Topicstarter
Flappie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:29:
Onder 2 verschillende accounts in XP en 1 PST is wel mogenlijk. Dus eigenlijk zou dat ook onder Vista wel moeten werken.

Weet je zeker dat je wel de rechten hebt op de map waar je PST in staat? Test het anders eens door de pst op een usb stick ofzo te plaatsen :)
Zeker alle rechten..

Hoe werkte dat volgens jou onder XP?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 14:56 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer je niet gewoon het bestand vanaf twee pc's tegelijk te benaderen? Dat is namelijk niet mogelijk ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:26:
Probeer je niet gewoon het bestand vanaf twee pc's tegelijk te benaderen? Dat is namelijk niet mogelijk ;)
Neenee,
Partitie 1, C:\, staat XP op
Partitie 2, V:\ staat vista op
Andere schijf: D:\, opslag, Fat32.

Outlook in XP maakt gebruik van d:\outlook\reinder.pst,
Outlook in Vista wil ik ook gebruik laten maken van d:\outlook\reinder.pst, maar dat lukt niet. Erg wazig, het zou moeten lukken maar het lukt dus niet...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet je zeker dat je rechten hebt om het bestand te openen? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:49:
Weet je zeker dat je rechten hebt om het bestand te openen? ;)
Vanuit XP zijn er geen rechten meer nodig om het bestand te openen. Onder vista zegt ie dus van wel, maar ik kan nergens vinden waar dat zou moeten worden aangegeven :(
Pagina: 1