Ik he hier in dit forum een keer wat gelezen over problemen met de KT7 en usb (muizen). Ik heb een usb muis (M$ Intelli 1.1 ofzow), en wil een kt7-a, hoe gaat dit samen?
Verwijderd
De problemen met de usb poort komen door de het delen van het irq. Er bestaat dus kans dat je een irq confict kan krijgen. IK heb het probleem zelf ook een keer gezien. Hij had een netwerk en isdn kaart. En de isdn kaart stond op de usb-controller stond op de zelfde irq als de isdn-adapter. Oplossing was interneten via een proxy server( isdn-adapter verwijderen)
Yep.. Heeft niet te maken met KT7 ofsow.Op zaterdag 27 januari 2001 13:45 schreef semsite het volgende:
De problemen met de usb poort komen door de het delen van het irq. Er bestaat dus kans dat je een irq confict kan krijgen. IK heb het probleem zelf ook een keer gezien. Hij had een netwerk en isdn kaart. En de isdn kaart stond op de usb-controller stond op de zelfde irq als de isdn-adapter. Oplossing was interneten via een proxy server( isdn-adapter verwijderen)
we hebben het ook wel eens gehad met netwerkkaarten (3com 509b). Ook conflict met USB..
Oplossing : USB uitschakelen in bios, netwerk kaart in de computer,, installeren, Herstarten USB weer inschakelen.. KLAAR!
waar ik dus problemen mee heb is dat mijn muis niet goed "opstart" als ik mijn FSB op 140 of hoger zet... vreemd... hij knippert dan bij het opstarten van win98, en blijft knipperen... Heel erg vreemd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
ik ook niet zolang ik niet te ver overklok... ik heb een Microsoft Intellimouse (met dat rode lichtje)... Maar het is frustrerend om te weten dat je hele systeem makkelijk op 1333Mhz kan draaien, maar dat de muis niet werkt... Ga straks ook maar met een "normale" ps/2 muis proberen
Mijn muisje werkt prima (Logitech Mouseman Wheel Optical, met zo'n leuk blauw lichtje!).
Great minds think alike!
dat van die isdn kaart ben ik.
bleek dus dat hij niet eens een irq deelde. alles had netjes een eigen irq, toch kapte de usb er na een tijdje mee. nou was het een gare goedkoopie isdn kaart, dus zou daar aan kunnen liggen....
het is gewoon een gok nemen, en anders gewoon ps/2 aansluiten als dat kan.
bleek dus dat hij niet eens een irq deelde. alles had netjes een eigen irq, toch kapte de usb er na een tijdje mee. nou was het een gare goedkoopie isdn kaart, dus zou daar aan kunnen liggen....
het is gewoon een gok nemen, en anders gewoon ps/2 aansluiten als dat kan.
Gebruik eens een convertortje USB->PS/2Op zaterdag 10 maart 2001 13:30 schreef OMX2000 het volgende:
ik ook niet zolang ik niet te ver overklok... ik heb een Microsoft Intellimouse (met dat rode lichtje)... Maar het is frustrerend om te weten dat je hele systeem makkelijk op 1333Mhz kan draaien, maar dat de muis niet werkt... Ga straks ook maar met een "normale" ps/2 muis proberen
Dat hielp dus ja... Thanx...Op zondag 11 maart 2001 19:55 schreef Straat het volgende:
[..]
Gebruik eens een convertortje USB->PS/2
Heb ik ook, ik had wel regelmatig problemen dat de muis opeens verdwenen was. In de KT7 faq staat de oplossing...Op zaterdag 10 maart 2001 17:32 schreef 456GT het volgende:
Mijn muisje werkt prima (Logitech Mouseman Wheel Optical, met zo'n leuk blauw lichtje!).
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Ik heb zelf een KA7 en daar geeft een usb toetsenbord problemen, ik moet tijdens het opstarten de stekker van het toetsenbord in en uit mijn computer doen, anders werkt het niet, heel vaag, ik snap er niets van.
Op mijn MSI K7T Turbo duurt booten 30 sec langer als ik mijn toetsenbord op USB heb.
Mijn toetsenbord werkt niet goed op ps/2, vandaaar dat ik usb moet doen
Gelukkig heb ik een nieuwe besteld.
Op mijn MSI K7T Turbo duurt booten 30 sec langer als ik mijn toetsenbord op USB heb.
Mijn toetsenbord werkt niet goed op ps/2, vandaaar dat ik usb moet doen
Gelukkig heb ik een nieuwe besteld.
http://www.apushardware.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htmOp maandag 12 maart 2001 09:43 schreef No_mercy_on_u2 het volgende:
Waar staat die KT7 faq ook alweer?
Pagina: 1