Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vraag over prepaid vs abo i.v.m. sms'en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrouw heeft sms's ontdekt... :o Nu heeft ze een hele oude prepaid mobiel en ze wil graag een nieuwe. Nu vraag ik me af wat handiger is voor iemand die veel wil sms'en: een abonnement of een prepaid toestel...? Ik ga er dus vanuit dat er zo nu en dan gebeld gaat worden maar dat is meer bijzaak. Weet iemand een site waar ik kan zien welk mobieltje/provider het goedkoopste is voor een sms'er? Of heeft iemand ervaring ermee?

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:30
www.telecomvergelijker.nl

overigens maakt het mobieltje niet uit voor de prijs van het sms-en, wel voor het gemak ervan ;)

Verwijderd

Topicstarter
En welke mobiel staat bekend om z'n gemak als het om sms'en gaat?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dan moet je toch gaan denken richting de Nokia 3310/3410. Die zijn wel heel gebruiksvriendelijk en fijne knoppen. Denk trouwens dat prepaid goedkoper is, een tijd geleden zijn ze gaan stunten met prepaid sms, nu moet je bij een abbo wel een flinke sms-bundel erbij nemen om op diezelfde prijs te komen per sms.

[ Voor 47% gewijzigd door Ruzor op 18-06-2006 14:06 ]

[This is what you get when you mess with us]

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Er zijn weinig abbo's waarbij je "oneindig" kunt smsen in de bundel. Met prepaid sms je vanaf zo'n 9 cent. (t-mobile after-three bijv.) en als je beltegoed op is koop je nieuw.

Voor 10 euro 111 smsjes is redelijk veel. En je hebt tegenwoordig voor 100 euro al een mooi toestel waar dan 15 euro beltegoed bijzit ofzo.. :)

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:30
welk toestel je prettig vind is natuurlijk erg persoonlijk. De genoemde oude meuk zou ik echter niemand aanraden, maar dat is zoals gezegd persoonlijk.

En prepaid is inderdaad minder duur dan vroeger, maar als je meer dan €7,50 per maand gebruikt is een abo meestal goedkoper.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Rrob schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:33:
En prepaid is inderdaad minder duur dan vroeger, maar als je meer dan €7,50 per maand gebruikt is een abo meestal goedkoper.
Meestal wel ja, maar sms'en is iets wat juist bij prepaid zo goedkoop is. Als je weinig belt maar veel sms't is prepaid het voordeligst. Tenzij je een duur toestel erbij wilt, want die krijg je bij een abonnement gratis of met grote korting.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1