Toon posts:

Acer opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds enige tijd in het bezit van de Acer Aspire 1510. Het systeem is inmiddels aardig dichtgeslipt en het word tijd voor een schone installatie.Nu heb ik bij het systeem een set cd's gekregen met een volledige installatie erop. Nu is het probleem dat ik deze niet opgestart krijg. Het systeem herkend ze niet als bootable (wat ik verwacht had). Op de cd's staan images welke ik niet geopend krijg. Ook heb ik het bios nagekeken of daar een optie onder zat. In de handleiding en op de website kan ik niets vinden hierover. Heeft iemand een oplossing voor mij?

-Vectio

Verwijderd

Welke extentie hebben die images waar je over spreekt ?

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Staat er eRecovery software op? Meestal kan je dan in windows met een combinatie van toetsen het systeem herstellen (Ctrl + Shift + Alt + F10 ofzo). En soms is er ook een onzichtbare sneltoets in het BIOS, dat is vaak ook iets met F10.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Bij mijn Acer Aspire 1692 moet het als volgt: (overgetypt uit het boekje, nog niet zelf geprobeerd)

Ga naar BIOS:
* Schakel de functie "Acer disk-to-disk recovery" in
* Schakel in Main de instelling D2D Recovery in
* Sluit en bewaar

Herstart de pc

Als je het Acer logo ziet, druk dan op Alt en F10 tegelijk

Volg de instructies op het scherm