[Vista]Probleem met renderen websites met Firefox & IE7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
De titel zegt het eigenlijk al, websites zien er niet uit zoals ze eruit horen te zien, bij zowel IE7 als Firefox onder Windows Vista, zie hieronder een voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/2487/screenie0zi.th.png

Hij deed het eerst wel goed, maar ik had problemen met Aero Glass. Het vinkje wilde niet blijven staan. De tip is om dan eerst even terug te schakelen naar een theme zonder Aero en dan Aero weer aan te zetten. Maar daarbij heb ik o.a. geprobeerd om de drivers van de grafische kaart te uninstallen. Daar ben ik nu nog steeds mee bezig :P. Dat lukt niet. Maar goed, ik heb geen idee of dat het veroorzaakt.

Ik kan sowieso met google, geen oplossing vinden omdat ik niet eens een idee heb wat het probleem is :X .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Omg, ik schaam me diep. Ik deed veel te moeilijk. Dat krijg je dus als je high contrast aanzet bij de accessibility options of als je alt-shift-Prnt Scrn tegelijk indrukt 8)7

Ik heb zoveel opties geprobeerd om Glass aan tezetten, dat waarschijnlijk heb ik per ongeluk "high contrast" aangezet. Nouja het is iig opgelost :D

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."