Ipod Nano look a like ( besturing software )

Pagina: 1
Acties:
  • 649 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179479

Topicstarter
Hoi,

Wie heeft er ervaringen met de Ipod Nano look a like, ze staan namelijk veel op marktplaats etc. , maar welke tweakers heeft er zo 1 en hoe zijn de ervaringen.

Is de software die op deze Mp4 player staat ook te wissen en orginele software van de ipod er weer op te zetten ??

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 179479 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:57:
Hoi,

Wie heeft er ervaringen met de Ipod Nano look a like, ze staan namelijk veel op marktplaats etc. , maar welke tweakers heeft er zo 1 en hoe zijn de ervaringen.

Is de software die op deze Mp4 player staat ook te wissen en orginele software van de ipod er weer op te zetten ??

Alvast bedankt.
Dat is onmogelijk. Ze zijn totaal anders opgebouwd.. En waarom zou je dat überhaupt willen? Zodat het nog echter lijkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 07:59
aha?
heb je ook een foto? of een link?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06 19:09
Anoniem: 179479 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:57:
Hoi,

Alvast bedankt.
WAAROM zou je de software van dit dig willen vervangen door de ipod software? dan kan je net zo goed ee nechte ipod kopen , want alle extra funcionaliteit is dan iig weg.
Nog even dat het zonder veel gehack waarschijnlijk niet mogelijk is.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179479

Topicstarter
Ik heb de player zelf nog niet, maar ik denk niet dat ik overweg kan met de software die er nu opstaat dus vraag ik hierbij of iemand hiermee ervaringen heeft.

Omdat ik 2 van dit soort dingen wil gaan aanschaffen, zijn 2 echte ipod's net iets te duur voor aan mijn kant.

Plaatje is hier te vinden :

Afbeeldingslocatie: http://img.diytrade.com/cdimg/330380/1771614/5/1135583778.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 22:45
Zie Nano-look MP4-player 128MB t/m 2GB

Het komt erop neer dat er nog niet heel veel ervaringen mee zijn omdat hij nog lastig verkrijgbaar is.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.