Meukmailer mailt niet

Pagina: 1
Acties:

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb van de updates vam MySQL 5.0.22 geen maukmailer ontvangen, terwijl ik wél geabonneerd ben op MySQL. Ook mis ik soms andere mails van de maukmailer, maar hier kan ik geen concreet voorbeeld van geven.

En nee, dit wordt niet afgevangen door mijn spamfilter (ik heb Gmail). Ik controleer tegenwoordig namelijk iedere dag of er iets in komt wat niet moet. Ik ben nog nooit een T.net mail tegengekomen in deze map, dus het lijkt me sterk dat het probleem bij Gmail ligt.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alle instellingen voor de meukmailer zijn ook correct? Als in: je hebt de juiste OS'en aangegeven en daarvoor is de update ook verschenen?

• rogierslag
Afbeeldingslocatie: http://www.rogierslag.be/~rogiertje/t.net/meukmailer.PNG

In het nieuwsbericht staat bij de besturingssystemen Linux uitdrukkelijk genoemd.

Bij Fedora Core 5 test 3 staan Linux AMD64, Linux x86. Deze staan ook bij MySQL. FC5T3 krijg ik binnen, MySQL niet

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie dat je bij MySQL alleen het besturingssysteem Linux hebt aangevinkt, terwijl de meukpost alleen de AMD64, IA-64- en x86-varianten van Linux opsomt. Het verschil zit hem daar in dat de vermelding Linux anders is dan Linux AMD64, Linux IA-64 en Linux x86. Dat zou dus betekenen dat wij in het vervolg ook Linux moeten aanvinken of dat jij je specifiek moet aanmelden voor een van de specifieke Linux-platforms.

Om het duidelijker te maken: in de backend van de frontpage kunnen we de door het programma ondersteunde besturingssystemen aanvinken, waarbij het op de frontpage mogelijk is deze besturingssystemen aan te vinken voor de meukmailer. Als jij op de hoogte wilt worden gehouden van een nieuwe MySQL-versie voor 'Linux' en wij kiezen vervolgens 'Linux AMD64', 'Linux IA-64' en 'Linux x86' dan krijg jij geen mail omdat jij alleen 'Linux' hebt gekozen, maar wij niet hebben aangegeven dat deze update daarvoor bedoeld is:

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

tis code, dus een beetje onzinnig om dan 'Linux' zelf niet aan te vinken imo ? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
moto-moi schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:20:
tis code, dus een beetje onzinnig om dan 'Linux' zelf niet aan te vinken imo ? :)
Daar heb je gelijk in, maar daar gaat het nu ook niet om ;) . Het is nu puur en alleen de verklaring waarom het niet werkt zoals het werkt. Je hebt overigens wel gelijk dat 'Linux' aanvinken ook gedaan kan worden. Ik vraag me trouwens sowieso af wat de functie is van 'Linux' als je ook 'Linux x86' enzo hebt.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Linux Sparc, Linux Alpha, Linux arm, etc.. er zijn er genoeg die er niet bijstaan :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• rogierslag
meuktracker: Fedora Core 5 test 3

fedora heeft er ook geen Linux bij staan, maar hier kreeg ik wel een mail van

• rogierslag
het lijkt me dat er nog een probleem is hoor. Kijk maar even naar mijn vorige reactie

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

rogierslag schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:01:
meuktracker: Fedora Core 5 test 3

fedora heeft er ook geen Linux bij staan, maar hier kreeg ik wel een mail van
Voor Fedora Core heb je geen specifiek OS opgegeven, dus dan krijg je 'm ook altijd...

Intentionally left blank

Pagina: 1