Toon posts:

Canon EOS D30, helft fotos onscherp / overbelicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje een canon eos d30.
De gebruiksaanwijzing is op mysterieuze wijze verdwenen tijdens de verhuizing.
Geen probleem normaal gesproken,maar nu is de helft van mijn foto's overbelicht of niet scherp,maakt niet uit op welke stand hij staat ingesteld,Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heb je toevallig belichtingscompensatie ingesteld? Ik heb geen idee hoe je dat kan instellen bij dat type, maar misschien dat je hier wat kan vinden: http://www.google.com/sea...pensation&btnG=Zoeken&lr=

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Je hebt hem niet heel toevallig op manualfocus staan? :P

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20

Zoefff

❤ 

Ik weet zeker dat als je contact opneemt met Canon dat ze je wel een nieuwe gebruiksaanwijzing (wellicht tegen een kleine vergoeding) willen opsturen.

Hier kunnen we weinig mee, de oorzaak kan overal liggen. Verkeerde focus van jou (staat ie niet toevallig op manual-focus?), verkeerde instellingen (belichtingscompensatie, etc.).

Plaats om te beginnen eens wat foto's waar het mis gaat?

Ook je titel even verduidelijkt, "canon eos d30" vertelt natuurlijk niet veel over het topic.

[ Voor 11% gewijzigd door Zoefff op 18-06-2006 12:34 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Wat ook nog kan is dat je je focuslock aan je sterretje hebt gekoppeld in de custom functions en dat hij daarom niet scherpstelt :) Heb je nou trouwens een 30D of een D30? :P Je weet verder wel hoe de lichtmeting werkt, wat het doet en waarmee je moet meten e.d.?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 12:48 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je hem niet op de M stand staan en weet je niet hoe dat werkt oid?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1