Ik zou ook gezegd hebben dat het niet werkt, maar wat gegoogle geeft toch resultaten (vooral PCMCIA op PCI aansluiten, maar dat heb je niet nodig) en het volgende:
http://sewelldirect.com/pcmcia-to-pci-1-slot.asp
Nu, ik geloof dat je daar niet zo veel geld voor over zal hebben (dan koop je beter een nieuwe tv-kaart, he). Een gewoon kabeltje zal in geen geval gaan (PCI-kaarten moet je ook niet gewoon laten slingeren, je hebt op zijn minst een behuizing daarvoor nodig).
Ik gok dat een docking station ook moeilijk zal zijn, ten eerste moet je dan al een bepaald model notebook hebben (ofwel zit je met converter: dock (PCI, USB, LPT, COM, ...) > USB bij generische docks) en voor dat model moet dan nog een dock beschikbaar zijn met de juiste aansluitingen (als je een geschikte notebook (denk aan de bekende merken als Lenovo/IBM, Sony, Toshiba, ...) hebt, dan kun je aan een dock wel de juiste oplossing hebben.
Mijn tip: vergeet het hele idee en koop gewoon een tv-kaart voor je notebook, daarvan ben je helemaal zeker dat die zal werken terwijl ik bij converters toch steeds mijn hart vasthoudt omdat de meeste standaarden juist niet op voorzien zijn op het vertalen van hun gegevensstroom en zeker bij videogegevens kan het handig zijn als je ongestoord je gegevens binnenkrijgt.