Toon posts:

mediacenter

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik dit hier goed post.ik heb een mediacenter hp 7280 alleen ik kan geen dvd's meer branden ,de brander werkt nog.hp zegt dat ik alles van mijn computer moet gooien en alles opnieuw moet installeren :| en ik heb net 3 maanden de computer

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 09:39:
...alleen ik kan geen dvd's meer branden ,de brander werkt nog...
Ehhh, een iets duidelijkere omschrijving van het probleem mag wel, vind je niet? :P

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt niet meer branden, maar de brander werkt nog? Hoe weet je nou of dat ding het nu wel doet of niet doet?

Daarbij, als HP adviseert dat ding te herinstalleren, dan kun je dat toch best even doen?

Verwijderd

Topicstarter
ik moet alle software erafgooien en opnieuw installeren ,xp media center op nieuw installeren.alle bestanden erafgooien en weer eropgooien.Het ligt volgens mij aan sonic ,waar een fout in de software in zit.als ik een dvd speel zie ik bij sonic 9 gb staan en de computer heeft 2 gb aan.media center hangt samen met sonic heb ik gehoord van hp dus volgens mij ligt het aan sonic,dus ik denk dat ik die het beste eraf kan gooien.toch bedankt

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Ik zie het probleem niet :?

Gooi al die home-easyburn-gevallen eraf en zet er een fatsoenlijk programma op zoals Nero.
Als je drivers etc nog op orde zijn zul je dan weer prima kunnen branden...

Of zie ik het nu verkeerd?
* DarthPlastic geen verstand heeft van MCE software

[ Voor 9% gewijzigd door DarthPlastic op 18-06-2006 13:47 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

gooi gwn alles van je computer af.jullie hebben gelijk.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:44:
ik moet alle software erafgooien en opnieuw installeren ,xp media center op nieuw installeren.alle bestanden erafgooien en weer eropgooien.Het ligt volgens mij aan sonic ,waar een fout in de software in zit.als ik een dvd speel zie ik bij sonic 9 gb staan en de computer heeft 2 gb aan.media center hangt samen met sonic heb ik gehoord van hp dus volgens mij ligt het aan sonic,dus ik denk dat ik die het beste eraf kan gooien.toch bedankt
Mijn god, nooit van S P A T I E gehoord tussen je zinnen :|

Je moet wel duidelijk schrijven wil je geholpen worden ;)

iRacing Profile Flickr

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 11:42

mindcre8r

Tradepedia

Terw_Dan schreef op zondag 18 juni 2006 @ 09:51:
Je kunt niet meer branden, maar de brander werkt nog? Hoe weet je nou of dat ding het nu wel doet of niet doet?

Daarbij, als HP adviseert dat ding te herinstalleren, dan kun je dat toch best even doen?
dit vin ik wel erg kort van je... zo'n doorgewinterde user en dan zo'n antwoord zo van als hp het zegt doe het dan... nofi maar iedere zelfrespecterende tweaker luistert niet gelijk naar de HD.

enfin: koop/leen/down andere software om te branden, sonic is inderdaad leuk voor de kinderen maar erg veel opties heb je niet en ook de interface vin ik storend..

ik adviseer ook nero (vanaf versie 6.0)

Een helpdesk schreeuwt altijd: heeft u lgereboot, heeft u al opnieuw windows geinstalleerd??
ik bedoel iedereen zit er op te wachten om je hele desktop veilig te stellen toch? (NOT) en als je brander t niet doet en je hebt geen usb HD dan ben je toch mooi de sjaak want onze fijne vrienden van HP delen de pc,s in met 1 mega C schijf en kleine D partitie voor de OS restore..

Bears and Bulls

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

k80000I welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Lees de aanwijzingen van je medegotters eens over wat je allemaal zou kunnen doen om je probleem te verhelpen. Omdat je zelf niet aangeeft wat je al geprobeerd hebt en we op GoT toch wel verwachten dat men enig eigen inzet toont voordat er een topic wordt gestart, of dat er een goede topicstart wordt gemaakt en jij dit niet hebt gedaan gaat je topic op slot

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.