't begon in dit topic: [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 6][/rml]
Maar het leek mij vestandiger om nu maar even een los topic hiervoor aan te maken.
't begon met deze post: Verwijderd in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Was opzoek naar een fontje.
Het antwoord was snel gevonden: Yoozer in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Toen wilde ik weten hoe ik dat zelf ook 't beste kon maken:
Verwijderd in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Wederom kwam er een mooi antwoord: Yoozer in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Dat is helemaal gelukt.
Nu staan er wat foto's online, echter ziet het watermerk er niet echt uit zoals in het voorbeeldje van mijn eerste post.
http://www.starbase01.com/gallery voor voorbeeldjes.
Met een witte achtergrond gaat het prima, echter met kleurtjes er bij gaat het finaal de mist in.
Kijk maar bij de foto's van de maan, oranje wuppies & 't vogelhuisje.
Het watermerk wordt als PNG geupload naar het script dat vervolgens bij elke upload dat invoegd in de foto.
Wie weet hoe ik dit het beste kan aanpassen?
Maar het leek mij vestandiger om nu maar even een los topic hiervoor aan te maken.
't begon met deze post: Verwijderd in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Was opzoek naar een fontje.
Het antwoord was snel gevonden: Yoozer in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Toen wilde ik weten hoe ik dat zelf ook 't beste kon maken:
Verwijderd in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Wederom kwam er een mooi antwoord: Yoozer in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Dat is helemaal gelukt.
Nu staan er wat foto's online, echter ziet het watermerk er niet echt uit zoals in het voorbeeldje van mijn eerste post.
http://www.starbase01.com/gallery voor voorbeeldjes.
Met een witte achtergrond gaat het prima, echter met kleurtjes er bij gaat het finaal de mist in.
Kijk maar bij de foto's van de maan, oranje wuppies & 't vogelhuisje.
Het watermerk wordt als PNG geupload naar het script dat vervolgens bij elke upload dat invoegd in de foto.
Wie weet hoe ik dit het beste kan aanpassen?