Toon posts:

Watermerk bij foto's op een site

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
't begon in dit topic: [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 6][/rml]
Maar het leek mij vestandiger om nu maar even een los topic hiervoor aan te maken.

't begon met deze post: Verwijderd in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."
Was opzoek naar een fontje.

Het antwoord was snel gevonden: Yoozer in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."

Toen wilde ik weten hoe ik dat zelf ook 't beste kon maken:
Verwijderd in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."

Wederom kwam er een mooi antwoord: Yoozer in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v..."

Dat is helemaal gelukt.
Nu staan er wat foto's online, echter ziet het watermerk er niet echt uit zoals in het voorbeeldje van mijn eerste post.

http://www.starbase01.com/gallery voor voorbeeldjes.
Met een witte achtergrond gaat het prima, echter met kleurtjes er bij gaat het finaal de mist in.
Kijk maar bij de foto's van de maan, oranje wuppies & 't vogelhuisje.
Het watermerk wordt als PNG geupload naar het script dat vervolgens bij elke upload dat invoegd in de foto.

Wie weet hoe ik dit het beste kan aanpassen?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:02

momania

iPhone 30! Bam!

dude, laat die voorbeeld foto's dan gewoon hier zien.
op je eigen site krijg je irritante popups, daar ga je veel mensen hier niet blij mee maken ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op zondag 18 juni 2006 @ 09:04:
op je eigen site krijg je irritante popups, daar ga je veel mensen hier niet blij mee maken ;)
Als hotlinking zou werken dan was dat idd een optie geweest.
Maar hoezo krijg je popups dan? Heb daar zelf 0,0 last van?
Ding staat ook op een host die geen popups geeft ofzo. Niet van die geocities bende oid.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Lijkt me niet heel erg ingewikkeld; je png is slecht. Je hebt geen witte randen om de letters zitten aan de binnenkant zoals bij de p, a, e, 0 en o.

Daarom lijkt het me 100% logisch dat het op een witte achtergrond er wel goed uitziet.

[ Voor 24% gewijzigd door Rowanov op 18-06-2006 09:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, vrij logisch ook eigenlijk.
*wakker schud*

Nu ziet het er idd beter uit!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-01 15:14

Sharky

Skamn Dippy!

momania schreef op zondag 18 juni 2006 @ 09:04:
die ilead pop-up krijg ik ook redelijk vaak, m'n computer is spyware-vrij volgens spybot en heb een recente virusscanner :?

This too shall pass

Verwijderd

Sharky schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:40:
[...]

die ilead pop-up krijg ik ook redelijk vaak, m'n computer is spyware-vrij volgens spybot en heb een recente virusscanner :?
offtopic:
zijn wat topics over geweest... zat aan netstat counter vast ofzo.. iig geen spyware voor zover ik kon lezen

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En volgende keer een beter topicstart. Simpelweg een verhaal via allerlei links lezen gaat ook niet werken en er zijn genoeg online image share sites waar je plaatjes tijdelijk kan hosten. Dicht iig.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.