If I don't make it today, i'll make it tomorrow
Ligt er aan welk type.
Kan volgens mij niet met alle, je hebt al dvd-branders voor ong. 999,-, daar kan het niet mee..
Kan volgens mij niet met alle, je hebt al dvd-branders voor ong. 999,-, daar kan het niet mee..
huh? dvd-branders? Bestaan die dingen ook al tegenwoordig. Of bedoelen jullie nog steeds die dvd-ram dingen.....waar je eigenlijk nix aan hebt zeg maar?
DVD branders bestaan alleen maar van pioneer kosten zon 20000 gulden..
je hebt wel dvd-rams.. maareh.. geen van beide kunnen gewone cdr's fikken.. is het niet opgemaakt..
je hebt wel dvd-rams.. maareh.. geen van beide kunnen gewone cdr's fikken.. is het niet opgemaakt..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
20000 piek.. hmmm en wat kost een leeg dvdtje?
Ik ruik handel
CD-R is nl een uitgemolken koe
Ik ruik handel
CD-R is nl een uitgemolken koe
Handel
Volgens mij kost zo'n leeg dvd'tje 80 gulden? + de onkosten van de brander, ik denk niet dat je dat er zo gauw uithaalt
, maar er kan wel heel veel op.
Verwijderd
nog ff een vraag:
als je dus een dvd brander hebt met, let's say, 8 speed branden. Kan je dan deze dvd net zo snel volbranden als een cd op op 8 speed?
zal wel niet want dvd's hebben veel andere groottes.
Maar wat ik dus eigenlijk bedoel:
Stel een cd brander brandt op 8 speed met bijv. 2 mb/sec >> brandt de dvd-brander op 8 speed dan meer/sneller als 2mb/sec?
als je dus een dvd brander hebt met, let's say, 8 speed branden. Kan je dan deze dvd net zo snel volbranden als een cd op op 8 speed?
zal wel niet want dvd's hebben veel andere groottes.
Maar wat ik dus eigenlijk bedoel:
Stel een cd brander brandt op 8 speed met bijv. 2 mb/sec >> brandt de dvd-brander op 8 speed dan meer/sneller als 2mb/sec?
Verwijderd
een lege dvd kost ca. $20 per stuk (dus nog zonder quantumkorting), creative heeft een dvd-ram voor $200-250 US
Een dvd-ram is bijna waardeloos. Kan je dus alleen maar die beschreven dvd's in je eigen dvd-ram lezen.....
En een originele DVD-Film kost tussen de 40 en de 70 gulden. 
Je hebt er dus niets aan op dit moment !
In de states kost een DVD-Film $17. (op internet)
In de states kost een DVD-Film $17. (op internet)
Ligt er maar net aan, wat als je hele spellen op een DVDtje wil zetten (warez bv.)En een originele DVD-Film kost tussen de 40 en de 70 gulden.
Dan kan er flink wat op dacht ik zo
Op dit moment allemaal nog veels te duur.
Wil je graag dvd kunnen afspelen koop een reader die zijn nog betaalbaar.
Een brander moet je gewoon nog voor kleine 500 piek een cd brander kopen en te zijner tijd wanneer de dvd standaard EINDELIJK vast ligt en er een EENDUIDIG dvdram, danwel dvdrecordables zijn en betaalbaar overstappen.
Dat duurt nog wel een paar jaren (aangezien de cdrecorders op dit moment helemaal in zijn, iedereen koopt zo'n ding op dit moment). Dus dat de recordable uit is is onzin. Er zijn nu ook al 99 minuten cdr's in omloop (traxdata of zoiets??) dus voorlopig geen geld over de balk smijten en gewoon een cd burner kopen.
Wil je graag dvd kunnen afspelen koop een reader die zijn nog betaalbaar.
Een brander moet je gewoon nog voor kleine 500 piek een cd brander kopen en te zijner tijd wanneer de dvd standaard EINDELIJK vast ligt en er een EENDUIDIG dvdram, danwel dvdrecordables zijn en betaalbaar overstappen.
Dat duurt nog wel een paar jaren (aangezien de cdrecorders op dit moment helemaal in zijn, iedereen koopt zo'n ding op dit moment). Dus dat de recordable uit is is onzin. Er zijn nu ook al 99 minuten cdr's in omloop (traxdata of zoiets??) dus voorlopig geen geld over de balk smijten en gewoon een cd burner kopen.
Verwijderd
Ik zei niet dat cd-recordable uit was, alleen dat het een uitgemolken koe was waar niks meer aan valt te verdienen.
Pagina: 1