Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw front voor Antec Sonata Lifestyle 2

Pagina: 1
Acties:

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb een kleine, doch miss lastige, vraag. Ik ben op zoek naar een heel nieuw front voor mijn Antec Sonata Lifestyle 2 kast, daar deze een kapot is gegaan met het verwijderen (wilde er een 2e 120mm fan bijzetten). Weet iemand miss waar ik de VOLLEDIGE voorkant kan bestellen? (dus niet alleen t deurtje 8) ) Of heeft iemand deze miss over?

Thanks

[ Voor 6% gewijzigd door renskoenraadt op 18-06-2006 01:10 ]

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 13:15

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Ik zou helaas echt niet weten hoe je daar aan moet komen. Als ik jou was zou ik ff naar antec of een shop bellen, misschien kunnen zij wel een front voor je bestellen. Als de beschadiging niet al te ernstig is (alleen een gat erin ofzo) dan zou je met plamuur, schuurpapier en een zwart spuitbusje de boel ook kunnen fixen. Hier zie je echt niets van! (er zijn mods die voor de helft uit plamuur zijn opgebouwd, en als het plamuur eenmaal gespoten is dan lijkt het net gewoon plastic/metaal).

Everybody lies

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
nah, tis niet echt een gat, tis meer een van de plastic 'haken' waarmee de front aan de kast vastzit die is afgebroken, dus hij blijft nu niet echt mooi mee zitten.

Ff nog een andere vraag, weet iemand miss wel hoe ik aan een window side panel voor deze kast kan komen? Dan zie je tenminste ook nog es wat van de leuke verlichting :9~

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:19
Daar voor kan je denk ik gewoon bij de pricewatch terecht (zie antec site voor de naam).

Als je de haak nog hebt is lijmen wel een oplossing met 2 componenten lijm.

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Garantiefraude is illegaal.

[ Voor 92% gewijzigd door Sprite_tm op 18-06-2006 11:25 ]

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Als je het netjes wil doen dan neem je gewoon contact op met Antec (zit in Rotterdam). Heb ik ook gedaan met het deurtje van mijn Sonata I kast, waar door mijn eigen lompheid zo'n haakje van was afgebroken, en ik kreeg gratis(!) een nieuwe. Ik zeg niet dat je gratis een nieuw front krijgt maar de service daar is echt wel goed (mijn ervaring) en je zou in elk geval een nieuwe kunnen kopen.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Inderdaad, gewoon netjes Antec vragen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Alles goed vriend, maar waar haal jij vandaan dat iemand hier de intentie heeft om garantiefraude te gaan plegen :?

• TheZeroorez
  • Niet online
Zeggen dat je geluidsdraadje doorgebrand is als dat niet zo is (en jij gewoon met je 'lompheid' iets gemold hebt) is best wel fraude van de garantie ;)

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 18-06-2006 11:41 ]

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Quote die zin ff dan, wil ik wel eens weten waar die gezegd is!

Verwijderd

jongens jongens, rustig, de post is ge-edit door een mod (check post maar > Post edited by sprite_tm). Waarschijnlijk bevond zich iets in deze post dat niet door de beugel kon, waarop een modje heeft besloten de post te editen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 12:27 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Hij is niet voor niets weggehaald door een modje.. (lees: vervangen door een modbreak)

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Oke sorry lad's didn't see that :9

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Sorry.. Wist ik niet :D

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
renskoenraadt schreef op zondag 18 juni 2006 @ 02:11:

Ff nog een andere vraag, weet iemand miss wel hoe ik aan een window side panel voor deze kast kan komen? Dan zie je tenminste ook nog es wat van de leuke verlichting :9~
Een sidewindow kopen is niet echt tweaker hè ;)

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Haha, nee das waar ;) maar ik ben nou ook niet zo heel erg thuis in de knutselwereld, vandaar! Jij wel dan? Want ik zou t graag willen, als jouw t lukt om er t te fixen, graag!

Verwijderd

renskoenraadt schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:23:
Haha, nee das waar ;) maar ik ben nou ook niet zo heel erg thuis in de knutselwereld, vandaar! Jij wel dan? Want ik zou t graag willen, als jouw t lukt om er t te fixen, graag!
Pak een figuurzaag+schilderstape+boormachine..

Tape met schilderstape de randen van je window af(tegen krassen en voor de vorm.) Boor dan ergens middenin een gat en zet daar de figuurzaag in.. het met tape gemarkeerde stuk zaag je eruit.. je pakt dubbelzijdig plakband. Plakt de window erin. Maakt je kast dicht... en alles klaar.. Mooi geniet van je verlichting.. zo makkelijk is het toch?

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:11

DropjesLover

Dit dus ->

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:06:
[...]

Pak een figuurzaag+schilderstape+boormachine..

Tape met schilderstape de randen van je window af(tegen krassen en voor de vorm.) Boor dan ergens middenin een gat en zet daar de figuurzaag in.. het met tape gemarkeerde stuk zaag je eruit.. je pakt dubbelzijdig plakband. Plakt de window erin. Maakt je kast dicht... en alles klaar.. Mooi geniet van je verlichting.. zo makkelijk is het toch?
of een dremel en een flex (voor rechte stukken) figuurzaag kan lastig zijn... heb k ook zo gedaan, ook in deze kast.

en inderdaad, die haakjes waar het fronje mee vast zit zijn nogal slap en lastig berijkbaar -> ervaring..

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• XplodingForce
  • Laatst online: 12-11 13:15

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Hahaha, mensen begrijpen hier niet dat als je een bedrijf geld afzet, dat je dan illegaal bezig bent :z

Everybody lies

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

XplodingForce schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:32:
[...]

Hahaha, mensen begrijpen hier niet dat als je een bedrijf geld afzet, dat je dan illegaal bezig bent :z
Ik wist wel dat het illegaal was. Maar ik wist niet of het hier wel of niet mocht :D

Ik probeer die jongen gewoon te helpen :o

• TheZeroorez
  • Niet online
Daywalk3r schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:47:
[...]

Ik wist wel dat het illegaal was. Maar ik wist niet of het hier wel of niet mocht :D
Dat klopt natuurlijk niet hè.. iets is illegaal als het volgens de wet verboden is, en dan mag het niet. Ook op het internet dus niet..

"Ik wist dat je niet door rood mag rijden, agent. Maar ik wist niet dat dat bij deze kruising ook verboden was." 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 30-06-2006 13:18 ]

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Garantie Fraude is Illegaal idd. Dat is zo.

Jammer dat ik dan toch helaas wel een paar x illegaal bezig ben geweest. En om eerlijk te zijn heb ik er nachten van wakker gelegen. Niet dus :P Af en toe iets regelen voor jezelf vind ik dat dat wel kan. ( Hier zal niet iedereen het mee eens zijn, want het is Natuurlijk Illegaal :O )

Maar back Ontopic > Ik heb dat een keer gehad met mun chieftec, dat ik zo lomp bezig was dat mun frontpanel ook zwaar beschadigd was. Ik heb toen direct contact opgenomen met Chieftec zelf, dus niet met de shop waar ik hem vandaan had.

Nadat ik het verhaal uit had gelegd, kon ik zonder veel moeite gewoon een nieuw sidepanel bestellen. Helaas werd deze niet gratis geleverd :P . Dus ik neem aan dat Antec wel hetzelfde doet.

[ Voor 4% gewijzigd door mark10123 op 30-06-2006 13:53 ]

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Heb t idd ook aangegeven bij Antec, met mijn verhaal erbij. Zij hebben me echter een heel nieuw en GRATIS frontpanel toegestuurd! Dus alle credits naar Antec! _/-\o_

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 13:41
renskoenraadt schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:50:
Heb t idd ook aangegeven bij Antec, met mijn verhaal erbij. Zij hebben me echter een heel nieuw en GRATIS frontpanel toegestuurd! Dus alle credits naar Antec! _/-\o_
Eerlijkheid duurt het langst... ;)
Pagina: 1