Toon posts:

Artefacts bij 9800 All-in-Wonder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een dag of wat heeft mij 9800 all-in-wonder afschuwelijk last van artefacs (zo goed als niet is leesbaar meer...) . Helaas is de garantie verlopen. Ik vraag me af of het nut kan hebben om pipelines uit te schakelen. Weet iemand of dit kan helpen of heeft iemand een andere oplossing?
Artefacs komen onmiddelijk in beeld (dus niet alleen Windows maar ook bios...) Kan het misschien ook nuttig zijn om bios van videokaart te updaten?

Alvast bedankt!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Als je zelf nooit iets hebt veranderd en dit nu zomaar optreed, dan lijkt me dat je kaart oververhit is geweest en schade heeft opgelopen. Zoals je verteld dat het ook in het bios voorkomt en niet alleen in windows en je bios niet hebt geflashed eerder, dan moet ik je helaas telleurstellen en denk ik dat je kaart aan z'n einde komt.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, is wel zielig een kaart helemaal aan zijn einde :'(
Nee inderdaad nooit geflashed of overclocked geweest. De kaart heeft altijd in een waterkoeling/koelkast zelfbouw systeem gedraaid dat echt onwijs goed koelde dus kan me maar heel moeilijk voorstellen dat ie het te warm heeft gehad, zelf het geheugen van de kaart was gekoeld... Maar ja, die afschuwelijk artefacs duiden er wel een beetje op.
Maar zoals ik al eerder vroeg, zou het geen nut kunnen hebben om pipelines uit te schakelen of hele geval up te daten naar 9800Pro....?

• pes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 22:41

pes

Hey Elmer, ik doe toevallig per vandaag m'n 9800 Pro AIW in de verkoop. Misschien heb je interesse?

Excuses als zulke berichten niet mogen in GoT. Ik zag geen mogelijkheid om een "private message" te sturen.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Of het nut heeft weten we pas als je het uitgeprobeerd hebt. Het kan, maar dat weet je pas als je het probeerd. Wel apart, wel waterkoelen, maar het dan niet overclocken, ik neem aan dat je al een andere monitor hebt geprobeerd.

[ Voor 35% gewijzigd door RoadKill21 op 17-06-2006 23:19 ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs