Hoi,
Ik heb wat zitten rondneuzen op internet en ik vind heel veel informatie, maar 1 ding dat ik mis is echt veel ervaringen. En daarom dacht ik eraan om maar hier even een topicje te droppen.
Over een paar maandjes ben ik 18 en ben al druk aan het sparen voor een eerste auto (rijbewijs krijg ik
). Alleen ik zie heel veel auto's op internet, zelfs al vanaf 450 euro enzovoort maar dat zal wel niks zijn. Nu zoek ik gewoon een autotje dat nog een tijdje meekan, en waarmee ik niet om de 100 km stil mee sta. Betrouwbaarheid staat bij mij nu toch wel even bovenaan. Zelf kon ik wat peugotjes vinden van wat ik een mooi model vind voor 2000 euro
. Zou dit nu echt wat kunnen zijn of kan zoiets niet? Waar moet ik beter naar kijken?
Ik kijk uit naar jullie tips
.
Ik heb wat zitten rondneuzen op internet en ik vind heel veel informatie, maar 1 ding dat ik mis is echt veel ervaringen. En daarom dacht ik eraan om maar hier even een topicje te droppen.
Over een paar maandjes ben ik 18 en ben al druk aan het sparen voor een eerste auto (rijbewijs krijg ik
Ik kijk uit naar jullie tips