Toon posts:

mp3's taggen

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goed programma om mp3's te taggen? Het programma hoeft weinig functies aan te bieden: id3tag naar bestandsnaam (en omgekeerd). Liefst in het Nederlands... iTunes is voldoende handig om grote hoeveelheden id3tags aan te passen, maar mist de mogelijkheid om die aanpassing toe te passen op de bestandsnamen.

Mp3tag is de windowsvariant van het programma dat ik zoek. Er zijn heel wat topics op internet die allerlei programma's voorstellen, maar veel van die programma's zijn al verouderd (en niet Nederlandstalig).

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 08:55
Ik gebruik altijd tag&rename, vind ik persoonlijk heel makkelijk werken, maar is wel in het engels. En ik zie nou dat het om te zetten is naar Dutch ^^ ;)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-02 20:39

TheBorg

Resistance is futile.

The Godfather

-edit-
Lama, alleen voor PC. :z

[ Voor 23% gewijzigd door TheBorg op 17-06-2006 20:48 ]

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:13
TriTag is voor osx en kan aan de hand van bestandsnamen tags aanpassen. Ook andersom trouwens.

Helaas is tag&rename er niet voor osx :(

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:00

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:41:
Weet iemand een goed programma om mp3's te taggen? Het programma hoeft weinig functies aan te bieden: id3tag naar bestandsnaam (en omgekeerd). Liefst in het Nederlands... iTunes is voldoende handig om grote hoeveelheden id3tags aan te passen, maar mist de mogelijkheid om die aanpassing toe te passen op de bestandsnamen.
Wat wil je precies aanpassen dan? Als je iTunes de bestanden laat beheren dan past hij de naam ook netjes aan, aan hoe jij de tag hebt ingevuld.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Misschien Jaikoz. Helaas niet gratis.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Hier is echt al heel vaak over gesproken hier binnen Apple Talk. Probeer ook eens te zoeken naar mp3 tag.

Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar geef dan ook even duidelijk aan wat je al hebt gevonden en waarom dat niet volstaat :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.