Toon posts:

Software Keyboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een aantal weekjes opzoek, maar kon eigenlijk niks vinden met google.

Ik ben namelijk opzoek naar gewoon een simpel keyboard (als in piano) als programma voor op de pc.
Dit zag ik laatst bij een maat van me op zijn computer, maar dat hoorde bij zijn creative geluidskaart en die heb ik niet.
Als ik zoek op "software keyboard" krijg ik alleen maar hits van mensen die drivers zoeken voor hun keyboards, en daar ben ik niet naar op zoek.
Ook programma's zoals cubase vind ik een beetje lastig, ik heb liever een simpele toepassing.
Zit zoiets niet standaard bij windows toevallig?

Ik ben benieuwd of iemand het weet, de search gaf geen echt antwoord. :)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-07 23:05

Coldcat

HODL

Volgens mij zit zoiets standaard in windows.

*Traguardo gaat op zoek.

*Traguardo heeft het gevonden

Start >> Alle Programma's >> Bureau-accessoires >> Toegankelijkhied >> Schermtoetsenbord.

[ Voor 47% gewijzigd door Coldcat op 17-06-2006 20:27 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
Coldcat schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:26:
Volgens mij zit zoiets standaard in windows.

*Traguardo gaat op zoek.

*Traguardo heeft het gevonden

Start >> Alle Programma's >> Bureau-accessoires >> Toegankelijkhied >> Schermtoetsenbord.
Beter lezen volgende keer, er staat bij:
(als in piano)
Dus muziektoetsen, je weet wel die witte met kleine zwarte ;)

@TS: Misschien Band-in-a-Box of EarMaster Pro ?
Die zijn alleen niet echt simpel 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door geez op 17-06-2006 20:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
@Geez: Dankje voor het zoeken. Idd, ik zoek wel iets simpelers. Kan namelijk niet echt noten lezen of schrijven ;)
Ik kan me nog van vroeger herinneren dat ik wél zo'n simpel programma heb gehad, en die maat van me had het ook bij z'n drivers zitten (wel een ander programma though, maar hetzelfde idee).
Lijkt me stug dat deze twee programma's de enige zijn :P

Alle hulp is welkom :D

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Topicstarter
Dat komt idd wel meer in de richting. Maar ik bedoel meer een grafisch keyboard, eventueel met record functie. Nogmaals is dit wel ongeveer wat ik zoek.
Ik wacht nog ff af op de held die het ideale programma heeft gevonden :P Zelf ben ik blijkbaar hopeloos met zoeken, had geen van bovenstaande zelf gevonden :)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-07 23:05

Coldcat

HODL

Ik weet dat je de programma's van de Creative cd af kunt halen en op een andere pc kunt installeren. Als je dus de cd van je vriend leent en hem gaat verkennen moet je even op zoek gaan. Het kan wel lastig zijn want de meestal .exe files hebben heel erg ingewikkelde namen die nergens van af te leiden zijn. Je zult dus veel moeten proberen maar het is mogelijk om software van Creative op een andere pc te installeren waar geen Creative kaart in zit.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Pagina: 1