Ik heb al reeds drie keer een Canon EOS 30D, welke in de zoeker een heleboel kleine zwartje puntjes vertoonde. Dit is al in meerdere berichten aan de orde geweest las ik. Toen ik de eerste camera met dit mankement kreeg heb ik meteen de Canon gebeld, die mij melde dat dit een fabricagefout was en dat ik hem meteen op moest sturen. De zoeker hoort geheel helder te zijn. Ik heb daarvoor een nieuw exemplaar gehad. Deze had hetzelfde en de daaropvolgende ook.
De winkel waar ik hem had gekocht heeft zelf ook gebeld met de Canon, zij vertelden dat dit probleem sporadisch voorkomt (?).
Vanmiddag was ik in een winkel waar ik naar deze camera vroeg, toen ik door de zoeker keek, had dit exemplaar ook dit probleem. Zij zouden ook meteen met de Canon contact opnemen.
De winkel waar ik hem had gekocht heeft zelf ook gebeld met de Canon, zij vertelden dat dit probleem sporadisch voorkomt (?).
Vanmiddag was ik in een winkel waar ik naar deze camera vroeg, toen ik door de zoeker keek, had dit exemplaar ook dit probleem. Zij zouden ook meteen met de Canon contact opnemen.