Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met win xp Iconen aanklikken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.Ik weet niet of in dit Forum goed zit maar stel toch hier de vraag.Als ik een icoon op m`n werkblad aanklik krijg ik de melding :
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld maak een koppeling via het onderdeel map otie van het configuratie scherm

Ik heb al geprobeerd om in veilige modes een eerdere systeemherstel te doen moest ik via bepaalde manier opstarten maar dat is dus gelukt alleen systeemherstel haalde dus niets uit.
Overigens is het op een andere computer als deze.

Ok in veilige modes kan ik geen iconen aanklikken .
ben niet zo`n erge computer deskundige maar ik hoop dat er iemand hier is die mij kan helpen .

Verwijderd

Staat er toch al wat het probleem is :? Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld...

Wellicht dat jij iets verwijderd hebt waardoor de snelkoppeling waardeloos is geworden of een 1 of andere brakke uninstaller die de snelkoppelingen niet heeft opgeruimt.

//edit: rechtermuisknop op icoon en dan eigenschappen/properties om te zien waar de koppeling naartoe gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 18:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee de programma`s zijn niet verwijderd zeker weten .
ik zie alles nog staan als ik op de c schijf kijk.
ik wilde via een usb stick net tuneup utilitys instaleren en dan zegt i het zelfde als ik op dat icoon klik op de usb stick.
(wilde ik doen om de register te editen .

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via de c schijf dus wat aanklik zegt i dus ook het zelfde .

En als ik een map wil openen van bv totalcommander krijg ik een zoekopdracht venster .
dan zoek ik dus totalcmd .
krijg ik die dus wel te zien dan klik ik daarop en krijg dan dus weer dezelfde melding

Niet veel aangehad (heb xp opnieuw er opgezet ben nog niet helemaal zover)
Dit topic is voor mij dus gesloten (zal wel door het warme weer komen ) Groetjes ........... })

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 22:35 ]