Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DELL dimension 8250 behuizing

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 18:37

aex351

I am the one

Topicstarter
Mijn eerst post in casemodding, nooit gedacht dat ik hier ooit zou posten.

Ik zit met een probleem. Mijn Behuizing van de Dell dimension 8250 past geen voeding in die anders is dan de voeding dat er al inzit. Daarmee zeggende, stuk metaal zit in de weg .Wanneer de voeding bijvoorbeeld een schakelaar heeft past het dus niet of de aansluiting zit aan de onderkant.

Voordat ik een boor etc pakt en vrolijk op los begin te hammeren zou ik graag willen weten wat een goede manier is om dit probleem aan te pakken.

Verschillende websites raden dit te doen met een gereedschap genaamt een dremel, ik geloof niet dat ik dit in huis heb.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 14:12
Met een dremel is het inderdaad de gemakkelijkste mnnier, zo'n dremel kost niet veel hoor, voor 20,- heb je er al.

[ Voor 4% gewijzigd door Baffel op 17-06-2006 18:24 ]

• The-Hi_End
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 19:28
dell voedigen hebben naar mijn weten in vele gevallen wel een iets andere pin-out op de atx stekker dan een normale voeding.
bezint dus eer ge begint en probeer eerst of een andere voeding wel wil werken.

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
is gewoon normaal atx, had het al gecontrolleerd. We zitten nu in 2006, laatste keer dat dell zijn eigen atx versie had was in 2002. Dus begrijp niet dat mensen dit vandaag de dag nog zeggen maar goed :-)

Verwijderd

aex351 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:38:
is gewoon normaal atx, had het al gecontrolleerd. We zitten nu in 2006, laatste keer dat dell zijn eigen atx versie had was in 2002. Dus begrijp niet dat mensen dit vandaag de dag nog zeggen maar goed :-)
Lijkt me bij oudere delletjes handig om te weten?

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Hoe zitten voedingen normaal bevesting in zo'n standaard atx kast, aan 2 schroeven ?

Verwijderd

4

Verwijderd

Dremel is gewoon een soort multitool met een draaiende kop, daar kan je een klein slijptolletje van maken of boortje etc. Eigenlijk is Dremel slechts een merknaam, net als mensen vaak een 'Coke' zeggen als ze een cola willen. Ik heb zelf een goedkoper merk genomen, kan evenveel maar de naam is anders.

Maargoed, alleen zo'n ding kopen als je het echt nodig hebt! En voor de rest kunnen we je niet adviseren denk ik... je zult zelf moeten kijken of je moet zagen ofzo.

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 13:15

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Dit kun je als het goed is ook gewoon met een figuurzaagje doen. Rustig en voorzichtig zagen, en het dan netjes schuren met een vijl en eventueel daarna nog schuurpapier. That's it. Als ik jou was zou ik hier niet speciaal een dremel voor gaan kopen...

Everybody lies

Verwijderd

Met de figuurzaag moet je zo'n beetje de hele kast ontpoppen. Aangezien je alleen maar op het platte vlak goed kan zagen met een figuurzaag. In dit geval zou een dremel wel het makkelijkste zijn. Slijptol zou ook nog kunnen, afhankelijk van de grote dat weggehaald moet worden.

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
en wat voor effect zou het hebben als ik er gaten in boor, want een figuurzaag (je bedoeld met de hand ? ) kom je dan wel door het metaal heen ?

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Nja ik heb nu dus een kinzo gebruikt, lijkt op een dremel en voeding past :-) . Kreeg de kast bijna niet dicht omdat de betrefende voeding zoveel draden had.

Pagina: 1