Toon posts:

Stille DVD playback software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een keer een tool gezien die een volledigde DVD bufferde op de harde schijf als je een DVD in je speler deed.

Hierdoor spint de DVD maar 10 minuten en kan je daarna in alle stilte je DVD bekijken.

Weet iemand hoe dit programma heet, ik kan het niet vinden.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Dat programma ken ik niet, maar het is een leuk idee...
Ik volg dit topic nog even.

Als het je om de stilte gaat, kan je ook eens naar nero drivespeed (zit standaard bij nero erbij), of cd-bremse kijken. Hiermee kan je de leessnelheid van dvd's verlagen en prima films kijken.

[ Voor 25% gewijzigd door job op 17-06-2006 18:02 ]

Verwijderd

Wat je ook kan doen is er gewoon een image van maken. Dat duurt nog minder lang en na het kijken verwijder je het weer. Je kan daarvoor Alcohol gebruiken. Tenzij er een beveiliging opzit dat kan je weer andere programma`s gebruiken.

Edit: typo, je kan ook gewoon een stille dvd brander/speler kopen :+.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 18:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het mooie van dit programma was dat je er niets voor hoefde te doen.

als je een DVD in de speler deed werd hij vanzelf gebufferd. De DVD speler viel vanzelf stil.
Je kan gewoon beginnen met kijken terwijl er wordt gebufferd.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:07
Heb je misschien wat meer kenmerken? Kun je nog iets van de naam herinneren, of de layout van het programma?

-

Verwijderd

Maar wat voor dvd speler/brander gebruik je dan dat het nog zachter moet? Ik heb hier een Pioneer DVR111D en die hoor je niet. Dus dan hoef je helemaal niks meer te doen en dan is hij altijd stil.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:09:
Maar wat voor dvd speler/brander gebruik je dan dat het nog zachter moet? Ik heb hier een Pioneer DVR111D en die hoor je niet. Dus dan hoef je helemaal niks meer te doen en dan is hij altijd stil.
ja inderdaad, ik heb hier een nec, een sony en een pioneer maar ik hoor geen van alle met het spelen van een dvd.. gebruik anders gewoon nero drivespeed.. kan je het toerental verlagen..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gevonden:

http://www.dvdidle.com/nl/dvd-idle.htm

Bedankt voor de reacties.

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 23:57
offtopic:
Mensen die in screen shots de naam: "hoofd raam" gebruiken ipv main window vertrouw ik zowieso al niet. Wat komt dat debiel over zeg! 8)7

Bij dit soort software is het natuurlijk wel zo dat je DVD de eerste 15 minuten een rot kabaal zit te maken (draait op max toerental) en het pas daarna stil is. Zelf ga ik toch echt liever voor de image (gebruik mac the ripper). Deze zet ik aan -voordat- ik de film ga kijken, zodat ik vervolgens de hele film door van de rust kan genieten en me niet de eerste 15 minuten alsnog zit te ergeren.

Bijkomend voordeel met een image maken is dat je bij huur-DVDs zeker weet dat de DVD helemaal gelezen kan worden. Ik heb het al te vaak meegemaakt dat ik midden in een film opeens allemaal errors kreeg en ik de DVD moest omruilen. Nu zet je gewoon van te voren alles helemaal klaar. en na afloop delete je de image meteen (-moet- je zelfs doen als je de DVD gehuurt hebt).

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Pagina: 1