Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] [feat] Resetten van highligted keywords...

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Is het geen optie in MyReact 1.9.4 een optie in te bouwen dat je hightlighted keywords in berichten weg kan halen met een druk op een linkje ofzo?

Zie ook eens: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1141195///contrast,beamer,%20TFT.%20PDA,%20labtobs,eigen,hey,jongens,ik,wil,binnenkort,bezig,om,een,eigen,
bijv.

Die highlighted keywords na een zoekopdracht zijn wel reuze handig, maar als je gevonden hebt wat je wou vinden, of een keyword als hulpsteekwoord gebruikt om nog beter een bepaald topic te zoeken, dan lijkt het mij handiger om deze weer weg te halen...

[ Voor 57% gewijzigd door AW_Bos op 17-06-2006 17:37 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Druk gewoon op de titel van het topic :) ?

edit:
Daarnaast vraag ik me af waarom je zou highlighten op hey,jongens,ik,wil,binnenkort,bezig,om,een,eigen :? .

[ Voor 60% gewijzigd door JHS op 17-06-2006 17:38 ]

DM!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
offtopic:
En het is laptop, omdat je 'm op je lap (schoot) kunt gebruiken :X

Misschien een idee voor 1.9.4 om veelvuldig vout gespelde woorden automatisch te corrigeren? (Als in "een replace" en niet "complete spellingscontrole")

[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 17-06-2006 17:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• AW_Bos
  • Laatst online: 16:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
JHS schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:37:
Druk gewoon op de titel van het topic :) ?

edit:
Daarnaast vraag ik me af waarom je zou highlighten op hey,jongens,ik,wil,binnenkort,bezig,om,een,eigen :? .
Ik heb gehightlight hierop bij wijze van test gewoon.
Heel simpel wat woorden uit de posting halen en verwerken in de URL :)...

Just to show it ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

RobIII schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:47:
offtopic:
Misschien een idee voor 1.9.4 om veelvuldig vout gespelde woorden automatisch te corrigeren? (Als in "een replace" en niet "complete spellingscontrole")
offtopic:
Ik denk dat de kosten van het ontwikkelen en de load echt niet opwegen tegen het gemak van een (relatief) zeer klein aantal gecorrigeerde woorden :) .
AW_Bos schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:51:
[...]Ik heb gehightlight hierop bij wijze van test gewoon.
Dat snapte ik, het ging me er dan ook meer om dat het volgens mij niet echt waarschijnlijk is dat je zoveel wil highlighten :) . Daarnaast bestaat de optie in mijn opinie dus al.

Ik zou wél een meerwaarde zien in een "Zonder highlighting" linkje bij elk zoekresultaat, zodat je optioneel en per zoekresultaat de highlighting van berichten én gematchde woorden uit kan zetten, en jezelf bovendien een klik bespaard :) .

DM!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je kunt in dat geval toch gewoon die tekst uit de adresbalk verwijderen :?
Zo doe ik het altijd en dat is misschien één seconde werk...
JHS schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:02:
[...]
Ik zou wél een meerwaarde zien in een "Zonder highlighting" linkje bij elk zoekresultaat, zodat je optioneel en per zoekresultaat de highlighting van berichten én gematchde woorden uit kan zetten, en jezelf bovendien een klik bespaard :) .
Dat is op zich geen slecht idee :)

[ Voor 59% gewijzigd door Rone op 17-06-2006 19:07 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom klik je niet gewoon op de titel dan? Ik vindt de huidige opzet een stuk beter; als je de highlighting niks vindt kun je het uitzetten. Een gebruiker verwarren met meer opties lijkt me een slecht idee

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

in small een linkje naar non-highlighted versie in de searchresults is wel een optie (of juist naar de highlighted versie als search-highlighting uitstaat in je prefs). Een reset knop bij een topic vind ik ook onzin; gewoon even op de titel in het crumblepath klikken ;)

Intentionally left blank

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Merk ook op dat highlight6 geen kleur meekrijgt via de stylesheet en dat vanaf highlight6 weer begonnen wordt met highlight1 :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

..en dat wil je aanvullen tot.... 99 verschillende kleuren ofzo ? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Nee het lijkt me dat crisp een kleurtje te kort komt in de stylesheet ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Kleurtje bijgemaakt en linkje voor topic zonder highlighting toegevoegd aan overzicht van searchresults - 1.9.4 that is :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.