Toon posts:

Creative Slix voeding, ergens te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft een probleem want de voeding van zijn werk pc is kapot (Een creative Slix, ik weet helaas niet het typenummer).

Bij de winkel waar hij die pc gekocht had hadden ze hem verteld dat het weken kan duren voordat ze een nieuwe voeding heeft en op ebay heb ik ook al geen geluk.

Is er ergens een winkel waar ik die eventueel zou kunnen bemachtigen in de Regio Eindhoven of ergens bestellen?
Of weten jullie eventueel een alternatief?

Dankjewel voor je hulp.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:03
Dit is geen standaard ATX voeding?
Mischien kan je een foto van de voeding plaatsen?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Die creative slix heeft erg veel weg van een Shuttle barebone systeem, dus misschien dat een normale shuttle voeding er ook in past. Deze zijn te krijgen in 250 en 300 watt uitvoering (verkijk je daar niet op, het lijkt niet zo veel, maar een 250 watt shuttle voeding is behoorlijk zwaar, en levert een stuk meer vermogen als een normale 250 watt atx voeding).
Deze is in Eindhoven onder andere te krijgen bij 4Launch. Misschien dat je dat eens kunt proberen :)

Last.fm

Verwijderd

_Ernst_ schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 16:47:
Die creative slix heeft erg veel weg van een Shuttle barebone systeem, dus misschien dat een normale shuttle voeding er ook in past. Deze zijn te krijgen in 250 en 300 watt uitvoering (verkijk je daar niet op, het lijkt niet zo veel, maar een 250 watt shuttle voeding is behoorlijk zwaar, en levert een stuk meer vermogen als een normale 250 watt atx voeding).
Deze is in Eindhoven onder andere te krijgen bij 4Launch. Misschien dat je dat eens kunt proberen :)
hey, mijn creative slix voeding is ook gisteren gestorven. Hij is slechts 3 jaar oud geworden. RIP.
Mycom - waar ik em gekocht heb - kon me niet helpen.

Er gebeurt niks als ik me pc aan doe, helemaal niets. De fan van de voeding werkte al niet merkte ik van de week en de voeding werd erg warm. Kan ik met 99,99% zekerheid aannemen dat de fan dan kaput ist?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 22:31 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:08:
[...]

hey, mijn creative slix voeding is ook gisteren gestorven. Hij is slechts 3 jaar oud geworden. RIP.
Mycom - waar ik em gekocht heb - kon me niet helpen.

Er gebeurt niks als ik me pc aan doe, helemaal niets. De fan van de voeding werkte al niet merkte ik van de week en de voeding werd erg warm. Kan ik met 99,99% zekerheid aannemen dat de fan dan kaput ist?
Ik denk dat je eerder kunt aannemen dat je voeding is overleden vanwege oververhitting.. Voedingen kunnen erg slecht tegen het draaien zonder airflow, dus als die voeding een tijdje zonder koeling heeft gedraait, zie ik het somber in...
Dat is idd precies dezelfde voeding als ik in mijn shuttle heb zitten (Achme, erg goeie dingen). Dus als je een voeding koopt zoals ik in mijn vorige post zei, zal dat zeker passen.

[ Voor 25% gewijzigd door _Ernst_ op 29-06-2006 22:30 ]

Last.fm

Verwijderd

_Ernst_ schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:27:
[...]

Ik denk dat je eerder kunt aannemen dat je voeding is overleden vanwege oververhitting.. Voedingen kunnen erg slecht tegen het draaien zonder airflow, dus als die voeding een tijdje zonder koeling heeft gedraait, zie ik het somber in...
lol, ik bedoelde de voeding uiteraard. het ding deed het prima, maar ik had hem al open (de kast) vanwege de hitte en nu had ik de voedingskabel eruit gehaald. De pc daarna even verplaatst en daarna aangesloten. Dat was even too much denk ik. Nu even op zoek naar een nieuwe voeding. Kan ik makkelijk testen of deze voeding inderdaad stuk is door iets door te laten meten?
Pagina: 1