TV uit Gforce 7300 LE

Pagina: 1
Acties:

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Hi,

ik heb een Geforce 7300 LE en ik heb hem aangesloten op mijn tv. nu moet ik hem uiteraard nog softwarematig aansluiten. Op internet hebt ik deze beschrijving gevonden:

http://www.weethet.nl/dutch/video_pc2tv_nvidia.php

Bij de eigenschappen van je videokaart moet je kiezen voor nView Display Mode. Nu heb ik deze optie echter niet. Er staat alleen:

prestatie en kwaliteitsinstellingen
Kleurcorrectie
video overlay instellingen
Weergavestand
Temperatuurinstellingen.

Weet iemand waar ik dan wel de optie kan vinden op mijn pc ook softwarematig aan mijn tv te koppelingen?

tnx

• Mirage010
Trouwens ik gebruik voor mijn video out de 3 tulp kabels geel/wit/rood naar 3 tulp geel/wit/rood en die gaan in een scart die aangesloten zit op mijn tv...

Maakt dat nog uit welke ik gebruik?

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Nja in principe zal het niets uitmaken, zolang je de goede dingen maar verbind :p maar geel is beeld, rood en wit zijn audio. De witte wordt ook voor mono gebruikt, de rode erbij voor stereo.

Ik heb voor de rest weinig ervaring met tv-out instellingen. mn GF 4 ti 4400 had geen speciale instellingen nodig en m'n 7600 GT heb ik nog niet geprobeerd.

• Mirage010
Kan het zijn dat de Gforce 7300 geen nView ondersteunt? In het grote tv-out READ THIS FIRST Topic staat dat alleen Gforce 2 en GForce 4 ondersteund wordt, maar ik zie dat toch wel meer videokaarten worden ondersteund.

Nu dacht ik dat ik dan de software van TV-tool kon gebruiken. Behalve wat irritante Errorsafe problemen werd ik daar ook niet echt wijzer. Het feit dat die errorsafe daar gelijk bij de homepage stond, gaf mij ook niet echt een goed gevoel, om daar wat te gaan downloaden.

Weet iemand nog andere software die ik goed kan gebruiken om tv out in te kunnen stellen? Of kan het ook zo zijn dat het met een Gforce 7300 LE helemaal niet kan?