Keb de Lenoxx, is errug lekker speulertje.
De kwaliteit van het geluid is zeker goed, een audiofiel zal er natuurlijk over zeiken omdat ie het verschil hoort tussen 192 kbps MP3 en gewone audio CD (dikke lul dus), maar voor elk normaal mens goed geluid.
De ESP van MP3 is ongeveer een minuut, en dat werkt ook vet, heb um een keer laten donderen, toen plopte het CDtje van het rondje af. Kon het kleppie open doen, CDtje weer vastzetten, kleppie dicht. Al die tijd heeft ie gewoon doorgespeeld en heb ik er niks van gehoord. Als je MP3 CDs draait, dan zul je um echt niet horen overslaan, tenzij je er echt een minuut vol op gaat staan rammen.
De ESP voor audio CDs is van mindere kwaliteit, volgens het boekje 10 sec, maar als je um een keer heen en weer wiebelt, dan slaat ie al zowat over. Heb hem nou in de auto liggen met een stukje schuimrubber eronder, en dat werkt prima.
Nog een klein nadeel is dat ie geen 80 minz CDs kan lezen. Tenminste, hij kan ze wel lezen, en ziet ook hoeveel nummers erop staan, maar als ie de laatste nummers af gaat spelen dan komt er gewoon geen geluid uit.
Verder ben ik ZEER tevreden met dit apparaatje, en hij heeft me al heel wat reisuren zoet gehouden...