If you see me collapse, pause my Garmin!πΆπ
Weet je ook welke mount dit is? De EOS 350D ondersteund EF en EF-S.
Die lens is EF en er wordt nog steeds eens lens onder die naamverkocht. Het zou zo maar kunnen werken, je zegt echter niet hoe oud de Sigma is.
{signature}
Enige wat er kan gebeuren is dat de camera errors geeft omdat de Sigma lens gerchipped moet worden. Verder geen probleem.
|>
Ik zie het niet op camera en/of lens staan. Waar kan ik zoiets terug vinden ?nXXt schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 14:32:
Weet je ook welke mount dit is? De EOS 350D ondersteund EF en EF-S.
Die EOS 500 is EF, daar past ie op, dus dat objectief is ook voor EF. 
Maar goed, er is een goede kans dat het gaat werken. Zo niet, dan geeft de camera een error aan of werkt bijvoorbeeld diafragmering niet. Er kan niets stuk gaan daardoor. Gewoon proberen dus.
Maar goed, er is een goede kans dat het gaat werken. Zo niet, dan geeft de camera een error aan of werkt bijvoorbeeld diafragmering niet. Er kan niets stuk gaan daardoor. Gewoon proberen dus.
{signature}
Proberen, ik zou het graag zeker weten Dat bepaald namelijk of ik een kit of body gaat bestellenVoutloos schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 16:24:
Die EOS 500 is EF, daar past ie op, dus dat objectief is ook voor EF.
Het gaat toch om de werking van die 70-300mm?
De kitlens is 18-55 en dus sowieso een totaal ander bereik. De kitlens heeft ook als zowel de 28-80 als de Sigma werken nog steeds nut, want 28 of 18 mm scheelt behoorlijk.

{signature}
Heb je helemaal gelijk in natuurlijkVoutloos schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 16:33:
Het gaat toch om de werking van die 70-300mm?
inderdaad, als je een 28 mm lens hebt wordt dat dus effectief 28*1.6=45mm, wat dus inhoud dat je eigenlijk geen lekkere groothoek hebt. ik weet niet hoeveel waarde je daar aan hecht, maar als je ook maar een klein beetje groothoek wil gebruiken dan is het de kosten waard om de kitlens erbij te nemen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Pagina: 1