Toon posts:

[V&A] Ingrijpen van admin gewenst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou er een admin in kunnen grijpen op een advertentie die ik geplaats heb ?

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/40225

Wat je beter kan kopen of beter is of waar het goedkoper is intresseerd me niet.. Als je info hebt doe je het op een forum.. Biedingen zoals 1400 euro als er een vaste prijs staat van 1950 euro vind ik niet gepast.. Ook de reacties dat je er 2x een 24" voor hebt kan iedereen wel uitrekeken.

Vriendelijk bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:05:
Wat je beter kan kopen of beter is of waar het goedkoper is intresseerd me niet..
Diegene die op zoek zijn naar een dergelijk scherm zal het namelijk wel interesseren. De mogelijkheid om te reageren in Vraag & Aanbod is er juist om deze reden ingebakken, om de lezers en mogelijk geïnteresseerden te wijzen op alternatieven, extra informatie en dergelijke.
Als je info hebt doe je het op een forum..
Informatie die betrekking heeft op jou specifieke advertentie, dat zou misplaatst zijn op het forum.
Biedingen zoals 1400 euro als er een vaste prijs staat van 1950 euro vind ik niet gepast.. Ook de reacties dat je er 2x een 24" voor hebt kan iedereen wel uitrekeken.
Dan reageer je daar toch niet op? Of is het nou zo moeilijk dat iemand een bedrag noemt voor hij/zij jou scherm wilt kopen? Zoals gezegd, bezoekers kunnen reageren op advertenties om juist informatie te geven, met een kritisch oog te kijken naar advertenties, vergelijkbare producten op te noemen. Als jij vervolgens zuur gaat reageren met 'Admin gevraagt deze bullshit te verwijderen..' dan jaag je de mensen in je harnas, en het zou dan vreemd zijn dat we de reacties van mensen waar jij van vindt dat ze niet kunnen, verwijderen, maar die reacties van jou, die naar mijn mening not-done zijn, laten staan.

Ik zie niet in waarom we zouden moeten ingrijpen. Niemand plaatst iets wat FAQ-technisch niet mag en/of kan. Ik merk alleen dat jij je stoort aan bepaalde reacties omdat deze op de een of andere manier jouw kans om het scherm te verkopen mogelijk vertroebelen, maar dat is nou de tweedehandsmarkt. Zeg nou zelf, een scherm van twee maanden oud verkopen voor minder dan tweehonderd euro onder verkoopprijs, dat is niet echt een reëele prijs als je het mij vraagt. Ik zou dan tweehonderd euro bijleggen en een nieuw scherm kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Titelfix. Verder sluit ik me volledig aan bij Robin :)