intel proset wireless en toch fast user switch onder winXP

Pagina: 1
Acties:

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Met mijn intel proset wireless drivers op mijn laptop kan ik geen gebruik maken van de snelle gebruikersswitch van winXP, dit is gewoon uitgegrijsd in de opties van gebruikersaccounts in het configuratiescherm.

Het zal hem vast in een simpele instelling zitten, maar ik kan deze met veel zoeken niet vinden. Iemand die een oplossing weet?

[Signature]

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Topicstarter
toch even een kick.

Ik heb nu mijn register bewerkt zoals beschreven op: http://support.microsoft....x?scid=kb;%5BLN%5D;817142

nu heb ik dus wel weer de mogelijkheid tot fast user switch, maar MOET ik ook gebruik maken van het welkomstscherm, en dit wil ik eigenlijk niet.

hoe disable ik nu het welkomstscherm zonder de fast user switch functie te verliezen?

[Signature]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit kan niet.
How to change the logon window and the shutdown preferences in Windows XP
Note If you turn off the Welcome logon screen, you also turn off the Fast User Switching option.

[ Voor 91% gewijzigd door sanfranjake op 18-06-2006 13:33 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Topicstarter
hmm, daar baal ik van :P

ook geen door microsoft ongedocumenteerd register-hackje voor mogelijk?

//edit

had trouwens via topic-report een move gevraagd naar windows clients, want daar is dit meer op zijn plaats denk ik O-)

[ Voor 41% gewijzigd door woest85 op 18-06-2006 16:14 ]

[Signature]

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Sinds het welcome screen is t pas mogelijk voor niet-server-OSsen om meerdere tegelijk aangemelde users te hebben. Dus als je geen Windows 2003 Server wil draaien gaat 't niet :)