Ik heb vandaag een 1 gig reepje ddr pc3200 gekocht, en heb al een reepje 512 MB in mijn kast steken
Nu heb k t nieuwe reepje erin gegooid, proc ff teruggeclockt, ram op cl 3 2t, 200 mhz, en mijn comp start niet eens op, k zet speed op auto, en hij zet hem op 166, hij start nu wel op maar met BS kernel instack page error oid. k haal nu het 512 reepje eruit en zet mijn 1 gig ram reepje op 200 met losse latency's, nog steeds blue screens.
Met 133 start hij overigens wel op maar dit vind ik niet kunnen.
Bijde reepjes zijn double-sided geloof ik en ik heb een socket 754 athlon dus dual channel speelt hierbij geen rol. (en ze zijn niet even groot)
Moet ik teruggaan met dit reepje of ligt het aan iets wat ik fout doe?
Nieuwe reepje is Vdata van merk geloof ik, en oude is twinmos, beide valueram.
Specs:
Amd athlon 3000+ skt 754
asrock k8upgrade 1689
win xp
maxtor diamondmax 9 160 gb
Ik zit eraan te denken om een nieuwe 1 gig ram reepje te halen maar als dit gewoon niet samen kan haal ik liever gewoon een 512 ram reepje
Nu heb k t nieuwe reepje erin gegooid, proc ff teruggeclockt, ram op cl 3 2t, 200 mhz, en mijn comp start niet eens op, k zet speed op auto, en hij zet hem op 166, hij start nu wel op maar met BS kernel instack page error oid. k haal nu het 512 reepje eruit en zet mijn 1 gig ram reepje op 200 met losse latency's, nog steeds blue screens.
Met 133 start hij overigens wel op maar dit vind ik niet kunnen.
Bijde reepjes zijn double-sided geloof ik en ik heb een socket 754 athlon dus dual channel speelt hierbij geen rol. (en ze zijn niet even groot)
Moet ik teruggaan met dit reepje of ligt het aan iets wat ik fout doe?
Nieuwe reepje is Vdata van merk geloof ik, en oude is twinmos, beide valueram.
Specs:
Amd athlon 3000+ skt 754
asrock k8upgrade 1689
win xp
maxtor diamondmax 9 160 gb
Ik zit eraan te denken om een nieuwe 1 gig ram reepje te halen maar als dit gewoon niet samen kan haal ik liever gewoon een 512 ram reepje