Parkeren was inderdaad zwaar *****, Ik was met mijn opa die invalide is, normaal gesproken bij andere open dagen kon hij dichtbij parkeren waarna het een klein stukje in de rolstoel is. Even gevraagt bij zo'n militair op de parkeerplaatsen, deze zei rij maar naar de basis, dan kan je daar parkeren. daarheen gereden, politie bij de basis zei je mag doorrijden, marechausee bij de poort zei je mag niet door. Dit keer moest je namelijk invalideparkeerplaatsen "reserveren", en er waren maar een paar beschikbaar.Fairy schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:04:
Ik ben vanuit zwolle naar leeuwarden gereden, kwam na heel lang in de file te staan op die snelweg cq parkeerplaats uit, daar stond alles vol, maar onderweg was er een man met 2 kids die vroegen om een lift, dus die meegenomen, die zei, ga er hier maar af, zet ons er maar uit, rij dan de andere snelweg weer op en daar kun je parkeren.
Ik dus gedaan, staat er aan de andere kant een agent, ja hier mag je niet meer op zit vol, rij maar om naar de andere kant. Ik zeg tegen die agent, daar kom ik net vandaan, dik 2 uur stilgestaan alleen al op dat snelwegstukje daaro en ik ga niet wéér zo lang wachten. Agent: "Ja jammer je mag er niet in, orders".
Ben dus daarna weer huiswaarts gekeerd
Ik was behoorlijk over de zeik zal ik je zeggen!
Dit was ons niet bekend en dus moesten we op de gewone parkeerplaatsen parkeren. Weer teruggereden dus naar de parkeerplekken en verder met de pendelbus. dit was tot overmaat van ramp een lijnbus!, niet eens een stadsbus waar het makkelijk instappen is, maar zo'n eentje met veel te hoge treden op de trap. na veel gemartel er toch mijn opa ingekregen, daarna weer uitstappen en Daarna nog door 2 moddervelden heenbaggeren waar je niet met de rolstoel doorheen kon en 2 bruggetjes met een veel te hoge opstap.
Ik weet dat dit niet het topic hiervoor is, maar sorry, na jou reactie moest ik dit even kwijt.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz