Yo,
Ik heb thuis een Sitecom WL-108 router. Deze valt vaker uit. Nu heb ik wat rondgezocht op GoT
en ik weet nu dat dit door bv P2P downloaden komt. Ik dacht omdat dit soms heel veel verbindingen in één keer legt. Nu mijn vraag: Komt dit uitvallen doordat de router overhit raakt, of omdat hij niet zoveel verbindingen tegelijk aan kan? Als het door oververhitting komt, kan ik er toch gewoon een 80mm fan in monteren
. Nog wat info:
De router verdeeld de internetverbinding over 4 desktops en 1 laptop.
De 4 desktops zijn allen bedraad en de laptop is draadloos.
Allen gebruiken de onboard NIC.
Als de router uitvalt, verliest hij zijn IP en inloggegevens, ingebouwde vuurmuur en opties behoudt hij wel.
Om hem na een uitval weer aan het werken te krijgen moet de setup worden uitgevoerd, waarbij de provider en inloggegevens ingevoerd moeten worden.
Als jullie nog extra info nodig hebben, vraag maar
.
Alvast bedankt
.
Ik heb thuis een Sitecom WL-108 router. Deze valt vaker uit. Nu heb ik wat rondgezocht op GoT
De router verdeeld de internetverbinding over 4 desktops en 1 laptop.
De 4 desktops zijn allen bedraad en de laptop is draadloos.
Allen gebruiken de onboard NIC.
Als de router uitvalt, verliest hij zijn IP en inloggegevens, ingebouwde vuurmuur en opties behoudt hij wel.
Om hem na een uitval weer aan het werken te krijgen moet de setup worden uitgevoerd, waarbij de provider en inloggegevens ingevoerd moeten worden.
Als jullie nog extra info nodig hebben, vraag maar
Alvast bedankt