Ik weet niet of het ook echt matglas heeft of een andere naam heeft, maar op het masglat (dus het stukje waar ook de AF punten op zitten) zit wat vuil. Tot nu toe heb ik het nog niet kunnen wegkrijgen met het blaasgalgje. Volgens de fotozaak in Maastricht waar ik toevallig vandaag was moest je daar niet aankomen en niet proberen schoon te maken.
Ik weet dat het niets uitmaakt voor de fotos die je schiet, alleen vraag ik me toch af of er een manier is om dat schoon te krijgen (zonder het glaasje te verwijderen wat ik ook wel eens hoor).
Hoop dat iemand mij wat wijzer maakt
(na zoekopdrachten krijg ik dus sensor cleaning en het matglas verwijderen, waar ik weinig mee opschiet. En omdat ik geen idee heb hoe het 'matglas' heet in het engels kan ik daar ook helaas niet op zoeken)
Ik weet dat het niets uitmaakt voor de fotos die je schiet, alleen vraag ik me toch af of er een manier is om dat schoon te krijgen (zonder het glaasje te verwijderen wat ik ook wel eens hoor).
Hoop dat iemand mij wat wijzer maakt
(na zoekopdrachten krijg ik dus sensor cleaning en het matglas verwijderen, waar ik weinig mee opschiet. En omdat ik geen idee heb hoe het 'matglas' heet in het engels kan ik daar ook helaas niet op zoeken)
:D/-<